خسرو تمری در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: جریان های معاند و منافقین در تلاش هستند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند ولی مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود این فرصت را به آنها نخواهند داد.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 12 June 2021

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:این حق برای مردم فراهم شده است و مردم می توانند با استفاده از آن سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران تا کنون توانسته در راستای اصل مردم سالاری دینی، تمامی سیاست های خود را با پشتوانه مردم به نتیجه برساند و مردم نیز تا کنون در راستای تحقق آرمان های نظام و انقلاب بیشترین مشارکت داشته اند و اگر همراهی و همکاری مردم در حوزه مختلف نبود، معلوم نبود در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

تمری تصریح کرد : انتخاب سرنوشت 4 یا 8 سال جامعه ما را رقم می زند و جهت گیری ها و خط مشی های سیاست مداران در طول این سالها تاثیر بسزایی در زندگی ما خواهد داشت و از طرفی دیگر هر چه این حضور پرشور تر باشد دولتمردان با قوت و قدرت بیشتری می توانند در رفع مشکلات مردم تلاش و کوشش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد : امروز وظیفه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه آن است تا زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند و در این راستا تلاش مضاعف نمایند.

وی در پایان گفت : امیدوارم در روز 28 خرداد شاهد حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم و مردم در پای صندوق های رای سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار