سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت:گازرسانی به ۳۵۲ روستا به علاوه شهر‌های نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با مجموع اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا می‌باشد .
کد خبر: ۹۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 12 June 2021

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به حق و انصاف کارنامه شرکت گازاستان طی سال‌های ۹۲ تاکنون درراستای توسعه گازرسانی و خدمات رسانی به هم استانی‌ها در بخش‌های شهری، روستایی و صنایع قابل دفاع و چشمگیر می‌باشد.

وی  خاطر نشان کرد: باتلاش و کوشش مضاعف همکاران گاز استان از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۹ بیش از ۵۵۷۳ کیلومتر شبکه گذاری، ۸۴۷۳۳ عدد نصب انشعاب، ۲۳۵۷۲۶ اشتراک پذیری در استان انجام شده است.

شهبازی تصریح کرد:دراین راستا طی مدت ۷ شهر، ۱۴۳۰ روستا و ۱۱۶۹ واحد صنعتی و ۱۴ جایگاه CNG گازرسانی شده است که دربخش گازرسانی به روستا‌ها رشد ۷۰۰ درصد در بخش شبکه گذاری در استان رشد بیش از ۱۰۸ درصد و در بخش صنایع رشد ۸۸ درصد و د ر بخش اشتراک پذیری ۵۵ درصد را داشته است.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: درحال حاضر ۹۹درصد خانوار‌های شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۲ درصد خانوار‌های روستایی با گازرسانی به ۱۶۸۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار و نیز گازرسانی به ۳۵۲ روستا به علاوه شهر‌های نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با مجموع اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا می‌باشد .

وی در پایان گفت: با اتمام آن‌ها درصد نفوذ گازرسانی به روستا‌ها به ۹۴ درصد ودرصد نفوذ کل استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید و با گازرسانی به روستا‌های واجد شرایط (بند ق) ضریب گازرسانی روستایی به ۱۰۰ درصد ارتقاء خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار