محسن رضایی مطرح کرد:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در برنامه دولت ما، مدرسه محوری را محور آموزش و پرورش خواهیم کرد و مجتمع های آموزشی به هر ۱۱۰ مدرسه اختیارات به آنها داده می شود و مدرسه محور اساسی می شود. اینکه وزارت آموزش و پرورش بزرگ شده، اما به امورات مدارس نمی رسد از مشکلات جدی است.
کد خبر: ۹۷۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 12 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، محسن رضایی درباره برنامه هایش در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی اظهار کرد: ما با دو مشکل ساختاری و مدیریتی هم در آموزش و پرورش و هم آموزش عالی مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد:در برنامه ما تربیت زمامداران آینده در همه بخش های فرهنگی و اجتماعی و غیره به طور جدی لحاظ شده است و در استان ها و مراکز استان مدارس تربیت آینده را ایجاد خواهم کرد. بیش از پنج سال است که این کار را شروع کردم و تجربه دانشی و عملی دارم و آن را پیاده می کنم و نزدیک به هزار نفر جوان را داریم که تربیت شده اند و تا وقتی مدیر در آموزش و پرورش و آموزش عالی تربیت نشود نمی توانیم از عناصر ضعیف انتظارات بالایی داشته باشیم.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره مساله زنان نیز اظهار کرد: اینترنت ارزان را برای خانم های سرپرست خانوار که در تولید و فروش هستند را اجرا می کنم و محدودیت هایی که برای خواهران ورزشکار ما در ورزشگاه ها درست کردند مثل خواهران منصوریان که از ورود به ورزشگاه خواهران جلوگیری کردند و بعضی محدودیت هایی که برای بانوان ایجاد می کند و مشکلات جدی برای بانوان است دولت ما از آن جلوگیری خواهد کرد.

رضایی گفت: در رسیدگی به معلمان الان معلمانی داریم که شغل دوم و سوم دارند و وقت کافی برای دانش آموزان نمی گذارند و یکی از اولویت ها مسکن سهل و آسان برای معلمان است تا آنها با خیال راحت به تربیت فرزندان آینده ما بپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار