فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور رفاه حال بانوان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلوگیری از ازدحام مردم، ۸ شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در انتخابات ۲۸ خرداد در ورامین ایجاد شد.
کد خبر: ۹۷۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 11 June 2021

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو روز جمعه در حاشیه برگزاری مانور انتخابات در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به منظور رفاه حال بانوان، هشت شعبه اختصاصی ویژه این قشر از جامعه در نظر گرفته شده که در آن تمامی دست اندرکاران شعبه اعم از مسوولان اجرایی، عوامل نظارتی، کاربران رایانه، نمایندگان فرماندار و بازرسان آن به غیر از عوامل تأمین امنیت را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: شعبه شماره ۲ واقع در خیابان شهید بهشتی، مسجد جامع تاریخی، شعبه ۲۱ واقع در خیابان ۱۵ خرداد حسینبه بنی‌فاطمه، شعبه ۴۱ خیابان طالقانی، زینبیه، شعبه ۵۳ میدام امام حسین کوچه عدل مدرسه اندیشه، شعبه ۷۱ امرآباد پشت مسجد ارشاد حسینیه شیرکوندها، شعبه ۱۱۷ شهرک مدرس، زینبیه شهدای شهرک مدرس، شعبه ۱۲۵ مسجد جامع خیرآباد و شعبه ۱۲ روستای عبدل‌آباد ساختمان فرهنگسرا به بانوان اختصاص دارد.

کاغذلو اظهارداشت: با توجه به استقرار ۴ شهرک صنعتی در ورامین، وجود اراضی کشاورزی، پایگاه‌ جاده‌ای هلال احمر، کوره‌های آجرپزی، ندامتگاه و ایستگاه محیط بانی محیط زیست، شعب سیار با تعیین خط مسیر از سوی هیأت اجرایی نسبت به جمع آوری آراء کلیه افراد ساکن در شهرستان اقدام می‌کنند.

وی افزود: با در نظر گرفتن وضعیت تعداد آراء در دوره‌ گذشته، امکانات موجود در شعب، وضعیت اینترنت و در نظر گرفتن شرایط بهداشتی مورد نیاز برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا انجام و پس از بررسی‌های میدانی ۱۸۹ شعبه برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

کاغذلو افزود: در بخش مرکزی، ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳ شعبه سیار و ۱۴۸ شعبه به صورت ثابت نسبت به جمع آوری آرا اقدام می‌کند.

وی گفت: در بخش جوادآباد نیز ۳۸ شعبه شامل ۱۰ شعبه سیار و ۲۸ شعبه ثابت آراء مردم را در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان جمع آوری می‌کند.

فرماندار ورامین گفت: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در ۱۵ روستای بخش مرکزی و ۳۸ روستای بخش جوادآباد ورامین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش جوادآباد ۱۲۴ کرسی و بخش مرکزی ۶۳ کرسی شورا دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار