نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مردم می‌دانند که مشکل اقتصادی مهم‌ترین مشکل کشور است که برای رفع آن نباید مردم کار را به افراد فرهنگی، نظامی و حقوقدان و دیگر حوزه‌ها واگذار کنند بلکه رفع مشکل کشور نیازمند یک شخصی است که مهارت و دانش اصلی او اقتصاد باشد.
کد خبر: ۹۷۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 11 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محسن مهرعلیزاده افزود:حق هر ایرانی این است که شاداب باشد که برای این شادابی و نشاط نیازمند هستیم توسعه ایجاد کنیم و از سوی دیگر موانع تولید را برداریم.

وی مهم‌ترین مشکل فرا روی کشور در شرایط فعلی را قطع ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، فساد، رانت و موانع ایجاد شده برای تولید دانست و گفت: با اتکا به تجربیات و تحصیلات و اشراف بر همه مسائل پولی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌توانم در صورت اعتماد مردم این مشکلات را برطرف کنم.

مهرعلیزاده گفت: در دولت من برنامه داریم حداقل یارانه پنج دهک پایین مردم را افزایش دهیم و برای اشتغال، مسکن، بازنشستگان و مبارزه با قاچاق و رانت برنامه های کاملا مشخص داریم که سه کتاب تألیف شده است.

وی بیان داشت:ما قوانین اجتماعی و قانون اساسی داریم که ما و بزرگان ما به آن قانون رای داده اند و در این دنیا یکبار شانس زندگی کردن داریم بنابراین باید بر اساس آن زندگی کنیم و در این راستا حق مداخله و فشار نباید وجود داشته باشد.

مهرعلیزاده ادامه داد:کار ارزشمندی که تحت عنوان برجام در سه سال اول دولت تدبیر و امید به امضا رسید، قویترین معاهده بین المللی تاریخ ایران است که در سازمان ملل تصویب شد.

وی گفت: برجام با تلاش دولت، مجموعه نظام و با یادآوری، مراقبت و نظارت عالی ترین سطح تصمیم گیران نظام، مقام معظم رهبری و سایر باعث شد ایرانیان نظریات خود را اعلام و اعمال کنند و به حق غنی سازی خود برسند حقی که تا دیروز نادیده گرفته می شد و آن را مکتوب کنند و بواسطه آن خطر چندین تحریم که منجر به جنگ و ناامنی می شد از سر ایران پرافتخار رد شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار