شورای احزاب انقلابی استان کرمانشاه متشکل از هشت حزب انقلابی اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۹۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 10 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدرضا واحدی سخنگوی این شورا ، با اشاره به راه اندازی شورای احزاب انقلابی در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هدف اصلی این شورا ایجاد وحدت رویه میان احزاب انقلابی به منظور اعلام مواضع در مسائل و حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... است.

وی به عضویت هشت حزب انقلابی در این شورا اشاره کرد وافزود: هم اکنون حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان استان کرمانشاه، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان، جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جمعیت اقتدار ایران جوان استان کرمانشاه، حزب موتلفه اسلامی شاخه استان کرمانشاه و جامعه اسلامی کارمندان استان کرمانشاه در این شورا عضویت دارند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت این شورا معطوف به ایام انتخابات نخواهد بود، در تشریح اهداف بلندمدت آن، اظهار کرد: تلاش ما این است که احزاب انقلابی در بیان مواضع خود در حوزه های مختلف به یک وحدت رویه دست پیدا کنند.

واحدی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل ملی و استانی با رویکرد انتقادی سازنده، آگاهی بخشی به نیروهای داخلی در خصوص مسائل خارجی، نگاه انتقادی در حوزه عملکرد دولت ها، نگاه انتقادی در حوزه قانونگذاری و عملکرد نمایندگان مجلس و بویژه نمایندگان استان، توجه به مسائل و موضوعات شهری و بویژه عملکرد شورای شهر مرکز استان و داشتن نگاه مشورتی و سازنده در حوزه مدیریت کلان استان بخشی از اهداف بلندمدت این شورا است.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز شورای احزاب انقلابی حمایت خود را از حجت الاسلام ابراهیم رییسی اعلام کرده است.

واحدی خاطرنشان کرد: موضوع معرفی لیست برای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز جزو برنامه های این شورا قرار دارد که در صورت موافقت و تصویب اعضاء اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار