حسین خوش اقبال تاکید کرد:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید برای دنیای دیگران دین و آخرت خود را فدا کنیم، مهم ترین وظیفه مجریان را برپایی انتخابات امن و سالم دانست.
کد خبر: ۹۶۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 10 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه    حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات فرمانداری کرمانشاه حضور یافت اظهار کرد: مهم ترین ماموریت وزارت کشور اجرای دقیق قانون و برگزاری بی طرفانه و سالم انتخابات است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های امروز ، پرشور شدن انتخابات است افزود: باید برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات تلاش شود. لازم است که سایر دستگاهها نیز در انتخابات نقش خود را ایفا کنند و جریانات سیاسی نیز در ایجاد شور و شوق انتخاباتی ورود داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مهم ترین سرمایه ما مردم هستند و هر چه برای رضایتمندی مردم بیشتر تلاش شود اعتماد و مشارکت جامعه بیشتر می شود.

خوش اقبال با اشاره به تلاش شبکه های معاند برای دلسردشدن مردم از صندوق رای تصریح کرد: معاندان از ماهها قبل در پی بدبین کردن مردم نسبت به آینده و انتخابات هستند از این رو باید برای ترغیب مردم به مشارکت نقش آفرین بود.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به شرایط آرام امنیتی در استان گفت: در برگزاری انتخابات این اطمینان را به مردم خواهیم داد که هیچ مشکل و مانعی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

وی تبعیت از قانون را مهم ترین تمرکز مجریان انتخابات دانست و گفت: ما مجریان باید امین و امانتدار رای مردم باشیم و وظیفه ما برگزاری با کیفیت انتخابات است و این مردم هستند که انتخابگر نهایی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار