تابناک-رییس ستاد مرکزی محسن رضایی در هرمزگان با حضور ذر ویژه برنامه جشن انتخابات برنامه هاب دکتر محسن رضایی برای اداره کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 09 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حسن مریدی زاده  عصر امروز با حضور در برنامه دعوت ویژه برنامه جشن انتخابات اظهار داشت:امیدواریم در آزمونی که به زودی از مردم ایران گرفته می شود سربلند بیرون آیند و با مشارکت حداکثری بتوانم پیام اتحاد و همدلی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: مسئولان و سردمداران توسط مردم انتخاب خواهند شد و می دانیم که با حضور پر شور خود قاطعانه تکلیفشان را انجام خواهند داد و این فرصت بزرگی است که با همت بلند و بصیرت سرنوشت خود را انتخاب کنیم.

به گفته وی، انتخاب فرد اصلح مهمترین اصل در انتخابات است، از همین رو توصیه می کنیم مردم از بین ۷ گزینه تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان فردی که اصلح تر است را انتخاب کنند تا بزرگترین معضل که مشکل معیشتی همه اقشار جامعه است را حل و فصل کند.

مریدی زاده خاطرنشان کرد: محسن رضایی در دوران جنگ حضور موثری داشتند و با کسب اجازه از امام خمینی (ره) فرماندهی سپاه را بر عهده گرفتند و با ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش با مدیریت و هم فکری و استفاده از نیروهای کارآمد موفق شدند جنگ را به نحو احسن اداره کنند.

وی اضافه کرد: این کاندیدای مردمی از همان زمان هم در پی رفع محرومیت زدایی بودند و موفق شدند سند چشم انداز ۱۴۰۰ را تنظیم کردند و به دنبال اهداف چشم انداز ۱۴۲۰ نیز هستند و قبل از کاندید شدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام به مردم خدمت رسانی می کردند.

مریدی زاده تصریح کرد: محسن رضایی این کاندید ریاست جمهوری اعلام کرده است که تمام افراد اعم از اصلاح طلبان، اصول گرایان، اهل تسنن و تشیع در دولت آینده اگر با همدلی مردم انتخاب شوم، جا دارند.

وی تاکیدکرد: رضایی نام دولت خود را اقدام و تحول نام گذاری کرده است و می خواهد با توجه به ظرفیت های کشور تحولات بنیادی را در عرصه وضعیت اداری و سیاسی کشور ایجاد کند و در نظر دارد با خدمات جدید تری تحول را در کشور محقق کند.

به گفته مریدی زاده، مهمترین نکته ای که مورد توجه کاندیدای دیگر هم قرار گرفت بحث یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بود که محسن رضایی وعده داده است از منابع یارانه های پنهانی تامین خواهد شد، حمایت از زنان و ایجاد اشتغال برای آنان، تحول مسکن و حل مشکلات اقتصادی از دیگر برنامه های این کاندید ریاست جمهوری است.

مریدی زاده تأکید کرد: از یک ماه بعد از تحویل دولت، ماهانه 450 هزار تومان یارانه به حساب 40 میلیون نفر از ایرانیان پرداخت می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اشتغال بانوان خانه‌دار نیز بخش مهمی از برنامه‌های آقای رضایی است. تربیت فرزندان و اداره خانه یک شغل به حساب می‌آید و بانوان خانه‌داری که دو و بیشتر فرزند داشته باشند، حقوق و بیمه برای آنان در نظر گرفته خواهد شد و خانم‌ها بعد از 25 سال بازنشسته و مستمری نیز دریافت می‌کنند.

مریدی‌زاده ادامه داد: ایجاد مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های آقای رضایی است. رونق دادن به مشاغل خانگی بخصوص برای بانوان و کمک بانوان به اقتصاد خانوار نیز از جمله دیگر برنامه‌های است که بر روی آن تأکید دارند تا بانوان با گرفتن مواد اولیه و تهیه کالا و خرید آن از بانوان، هم اقتصاد کشور رونق می‌گیرد و هم سهم بانوان در اقتصاد خانوار نیز تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: وعده‌های آقای رضایی در انتخابات نیز قطعا عملی خواهد شد و ایشان تأکید دارند که تمامی وعده‌های انتخاباتی را عملیاتی خواهند کرد.

رییس ستاد محسن رضایی در هرمزگان افزود: محسن رضایی اقتصاد دان است و ظرفیت‌های هرمزگان بخصوص دریا، کشتی‌سازی، سواحل، بنادر، پرورش ماهی و میگو در قفس و ... را به خوبی می‌شناسد و برای هر کدام از این بخش‌ها، برنامه‌های رونق آفرین تدارک دیده است. آقای رضایی قول داده که 10 نفر از هرمزگان در کلان دولت حضور داشته باشند و 1 نفر حتما وزیر خواهد شد. از میان بانوانی که معرفی خواهیم کرد در دولت آقای رضایی خواهند بود. شیعه و اهل سنت بر پایه توانمندی‌های خود در دولت آقای رضایی نقش خواهند داشت. 

مریدی زاده تصریح کرد: پیشینه آقای رضایی نشانه آن است که اهل حرف نیست و وقتی حرفی می‌زند، عمل می‌کند و وعده‌های توخالی و پوچ نمی‌دهد و در این 40 سالی که با ایشان آشنا هستم و دو دوره است که ریاست ستاد ایشان را در هرمزگان بر عهده دارم به شما می‌گویم که به هر وعده‌ای که بدهد، عمل می‌کند.

این فعال سیاسی هرمزگان در پایان گفت: بی شک مردم هرمزگان بدلیل خونگرمی و وفاداری خود در انتخابات نیز حضور خواهند داشت و یکی از پررنگ‌ترین حضورها را در روزهای خاص سیاسی نظیر 22 بهمن و قدس و تشییع پیکر شهدا داریم و در این دوره نیز مشارکت خوبی از مردم استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 9063

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار