حمید بهرام زاده در گفتگو با تابناک:
سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت:انتخابات نماد اقتدار ملی ، نماد مردم سالاری دینی است و مردم خودشان سرنوشت کشور را انتخاب می کنند.
کد خبر: ۹۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 09 June 2021

حمید بهرام زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کشور ما کشور جمهوری اسلامی است و  امام (ره)  فرمودند: که جمهوری اسلامی یعنی اسلامیت و هم جمهوریت که ضرورت حضور و پشتوانه ی مردمی در نظام است.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان خارجی به شدت مشغول دل سرد کردن مردم هستند و بحث های مذهبی و مربوط به اختلافات قومی و قبیله ای را دارند مطرح می کنند و می خواهند مردم را دلسرد کنند که انتخابات هیچ فایده ای ندارد و پیروز میدان مشخص و نظر حاکمیت و دولت این است.

 بهرام زاده تصریح کرد: چیزی که واقعیت است خلاف گفته دشمنان است ما قبول دارم ضعف هایی در بخش هایی ازکشور وجود دارد  اما چیزی که مهم حکومت ماو نظام اسلامی است

سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت: قبل و بعد از انقلاب مردم کشور ما مسلمان بودند و تا قیام قیامت اینگونه خواهد بود .

وی  تصریح کرد: بحث اسلامیت چیز مشخصی است و بحث جمهوریت هم ما در اصل ۶ قانون اساسی به اتفاق آرای عمومی است و نمایندگان مجلس خبرگان که آنها مقام معظم رهبری را انتخاب کردند نیز خود مردم انتخاب کردند.

بهرام زاده اظهار کرد: همه ی مقامات کشور به واسطه ای منتخب مردم هستند و ما باید اهمیت انتخابات را برای مردم بگوییم و آنها را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

وی با اشاره به شاخص های انتخاب اصلح  گفت: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است و صحبت هایی که در فضای مجازی و رسانه ها بیان می شود که ایراد می گیرند به شورای نگهبان.

سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد:شورای نگهبان مثل یک محکمه است که ۱۲ نفر عضو ، قضاوت و تصمیم می گیرند و نظر خود را اعلام می کند. و چند نفری که انتخاب شده اند عقل حکم می کند که بهترین از بین آنها انتخاب شود. 

بهرام زاده خاطرنشان کرد: ما هیچ دخالتی در خصوص کاندیدا ها نداریم که بخواهیم برای شخص معینی تبلیغ کنیم و دید شخصی نداریم کارکنان دولت حق ندارند از بودجه ی عمومی و بیت المال برای کاندید مشخصی استفاده کنند
ما به سهم خودمان با افرادی که برخورد داریم و با آشناها هستیم و با انتخابات قهر کرده  و نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند را توجیح  وبا انها صحبت کنیم که در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد:شرایط فعلی جامعه شرایطی است که مشکلات اقتصادی داریم، مردم باید برای این که وضع تغییر کند  دخالت کنند اگر بخواهیم کوتاهی کنیم مشکلاتی برای مردم پیش و تشدید می شود .

بهرام زاده  در پایان گفت: خدا در این ۴٠ سال پشتیبان ما و،کمک کرده و خواهد کرد مردم هم به امید خدا در انتخابات شرکت  و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار