رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: سال گذشته ۵۹ درصد اعتبارات اسناد خزانه این استان تخصیص داده شد.
کد خبر: ۹۶۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 09 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمت اله قیصوری  اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۸۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های استانی و دارایی های سرمایه ای از محل منابع استانی و طرح های ملی، ۶۳۵ میلیارد تومان معادل ۵۹ درصد منابع در سال گذشته به استان تخصیص داده شد.

وی افزود: این میزان اعتبار نسبت به اعتبار سال قبل از آن از نظر نقدی و اوراق خزانه افزایش داشت.

وی اضافه کرد: ۲۲.۳ درصد این اعتبار نقدی و ۳۶.۳ نیز اسناد خزانه است که اکنون بخشی از اعتبار اسناد خزانه باقی مانده و تا پایان تیر ماه دستگاه ها فرصت دارند آن را جذب کنند.

قیصوری گفت: با توجه به اینکه منابع کمتر از ۶۰ درصد به استان اختصاص یافته است اگر مدیری نتواند آن میزان اعتبار اسناد خزانه را جذب کند برگشت خواهد خورد که این امر موجب ایجاد مشکل برای تکمیل طرح های معرفی شده از این محل می شود.

وی تاکید کرد: کل سهم استان از محل اسناد خزانه ۴۴۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان است که ۳۵۸ میلیارد تومان معادل ۸۱ درصد آن بر اساس گزارش اداره کل اقتصاد و دارایی استان تاکنون جذب شده و ۸۲ میلیارد تومان آن جذب نشده است که باید تا یک ماه آینده جذب شود.

وی افزود: استاندار ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی دستور داد هر دو هفته یکبار با دستگاه هایی که دارای سهم جذب نشده هستند جلسه برگزار شود و وضعیت اعتبار بررسی شود.

وی اضافه کرد: تمامی تلاش ما این است که این اعتبار جذب و طرح های در دست اجرا از محل اوراق اسناد خزانه از آن بهره مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار