سامسونگ ، از برندهای محبوب تولید کننده لوازم خانگی است و در ایران خانواده های زیادی از محصولات سامسونگ استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۶۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 09 June 2021

سامسونگ ، از برندهای محبوب تولید کننده لوازم خانگی است و در ایران خانواده های زیادی از محصولات سامسونگ استفاده می کنند. یکی از مهمترین وسایل سرگرمی جمعی در منزل تلویزیون می باشد. قطعات تلویزیون دارای طول عمر محدود هستند. از این رو برخی مشکلات مختلف مثل نوسان برق، آب خوردگی فلت ها و ایجاد ضربه به پنل تلویزیون خرابی این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت خراب شدن تلویزیون برای اهالی خانه نگرانی های زیادی را ایجاد می‌کند و شما را نیازمند تعمیر تلویزیون  می سازند، از دیگر موارد بسیار مهم در زمینه تعمیر تلویزیون ، اعتماد به تعمیرکاران و کیفیت تعمیر تلویزیون در مدت زمان کوتاه می باشد. 

۳۰ سال سابقه در تعمیر انواع تلویزیون

امداد تی وی ، در زمینه تعمیر انواع تلویزیون ، 30 سال سابقه دارد . تعمیرگاه مجهز این مرکز ، یکی از قویترین مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران است . 

تکنسین های امداد تی وی تحت نظارت مهندسین کره ای ، دوره های لازم را گذرانده اند . اولویت تکنسین های حرفه ای و متخصص امداد تی وی در رفع مشکل تلویزیون سامسونگ و قطعات خراب شده همچون برد تلویزیون، تعمیر می باشد.  در صورتی که برد معیوب تلویزیون تعمیر شود هزینه تمام شده برای شما تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و این هزینه بدون شک از قیمت خرید یک برد کامل و جایگزین، خیلی کمتر خواهد بود.

کارشناسان امداد تی وی، پس از این که تلویزیون شما را به طور دقیق مورد بررسی قرار دادند برای احیای آن بهترین روش را انتخاب می کنند.

امداد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

یکی از تخصصی ترین خدماتی که در مرکز امداد تی وی به مشتریان عزیز ارائه می شود تعمیر تلویزیون سامسونگ می باشد. برای این منظور در این مرکز یک دپارتمان تخصصی در نظر گرفته شده است. تعمیر تلویزیون در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام گیرد. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز از جدیدترین متدها استفاده می شود و این امر باعث شده است تا فرآیند سرویس دستگاه با سرعت بیشتری انجام گیرد.

سرویسکاران مجرب تعمیر تلویزیون ، در صورت نیاز می توانند به محل شما مراجعه کنند و نسبت به تشخیص عیب و برطرف نمودن مشکل دستگاه، اقدام کنند، پس از تعمیر اصولی دستگاه، اعضای خانواده می توانند برای تماشای سریال محبوب خود دوباره دور هم جمع شوند.

خدمات تخصصی امداد تی وی :

– تعمیر تلویزیون سامسونگ LCD
– تعمیر تلویزیون سامسونگ LED
– تعمیر تلویزیون سامسونگ اسمارت ( هوشمند )
– تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ
– تعمیر برد تلویزیون سامسونگ
– تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ
– تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ
– تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ
– تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ
– تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ
– تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

امداد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

5 ایراد شایع تلویزیون های سامسونگ

گاهی اوقات دستگاه شما ممکن است با ایراداتی مواجه شود که نیاز به حضور افراد متخصص نداشته و خودتان بتوانید آنها را برطرف کنید.

چنانچه قادر به رفع آنها نبودید ، لازم است دستگاه خود را به مرکزی مجهز و معتبر برای تعمیر بسپارید. 

۱. تلویزیون سامسونگ دیر روشن می شود

هنگامی که در ال سی دی های سامسونگ مشکلاتی در بخش پاور دستگاه ایجاد شود ، تلویزیون دیر روشن می شود.در صورت ایجاد این مشکل هرچه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام کنید ، زیرا به مرور زمان این مشکل بزرگ تر شده و ممکن است تلویزیون توانایی روشن شدن نداشته باشد .

۲‌. ایجاد شدن هاله سیاه بر روی تصاویر

در صورتی که بک لایت تلویزیون های سامسونگ خراب شود ، بر روی تصاویر ظاهر می شود،برای برطرف کردن این مشکل بک لایت دستگاه باید تعویض شود،با توجه به تخصصی بودن این امر توصیه می شود در صورت ایجاد این مشکل دستگاه خود را دست تعمیرکاران امداد تی وی بسپارید .

۳. عدم نمایش تصویر 

عدم وجود تصویر میتواند دلایل مختلفی داشته باشد . به عنوان مثال در صورتی که تنها هاله ای از تصاویر را مشاهده می کنید به احتمال زیاد بلک لایت دستگاه خراب شده اما اگر مشکل از بک لایت نبود به احتمال زیاد برد پاور با مشکلاتی روبرو شده است، سرویس کاران ماهان سرویس مشکلات مربوط برد پاور و برد مین را در محل زندگی شما تعمیر نموده و نیازی به بردن تلویزیون به تعمیرگاه وجود ندارد.

۴. تلویزیون سامسونگ به صورت ناگهانی خاموش می شود

اگر در حین تماشای تلویزیون دستگاه شما به صورت خود به خود و ناگهانی خاموش می شود ابتدا باید برق دستگاه را بررسی کنید و از وجود نوسانات در برق یا پارگی و اتصالات در سیم ها اطمینان حاصل کنید ،چنانچه مطمئن هستید که مشکلات ایجاد شده مربوط به برق دستگاه نیست ، ممکن است به دلیل خراب شدن پاور یا فرسودگی قطعات آن تلویزیون بطور ناگهانی و خود به خود خاموش شود ،دلایل دیگری که باعث خاموشی ناگهانی تلویزیون های سامسونگ میشود شامل استفاده از کابل های نامرغوب HDMI یا متصل کردن فلش های ویروسی به دستگاه می باشد.

۵. به هم ریختگی رنگ ها یا ایجاد خطوط افقی یا عمودی بر روی تصاویر

یکی دیگر از مشکلات شایع در تلویزیون های سامسونگ به هم ریختگی و حذف چند رنگ اصلی هنگام پخش تصاویر و یا ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی تصاویر می باشد ،دلایلی که باعث ایجاد این مشکلات می شوند شامل خراب شدن برد اصلی ، بک لایت یا منبع تغذیه دستگاه است،برای برطرف شدن این مشکلات ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود داشته باشد ،بنابراین برای برطرف کردن این مشکلات لازم است از یک امداد تی وی کمک بگیرید.

سخن پایانی :

تعمیر تلویزیون ، کاری دقیق و تخصصی است که نیاز به تبحر و دانش و تجهیزات روز تعمیرگاهی دارد . در صورتی که تعمیر تلویزیون خود را به افراد غیرحرفه ای بسپارید ممکن است در کوتاه مدت هزینه ها را کاهش دهد، اما در طولانی مدت  باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای دستگاه می شود.

تکنسین های امداد تی وی برای تعمیر تلویزیون سامسونگ شما درتمامی نقاط تهران بزرگ و در مرکز در خدمت شما خواهند بود و در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را رفع خواهند کرد.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ - ۶۶۹۷۱۲۱۲ -۰۲۱
www.emdadtv.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار