کد خبر: ۹۶۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 09 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «ابراهیم شکیبا» در نشست ارزیابی انجام واکسیناسیون کرونا در استان با حضور مدیران ارشد گروه های مختلف این معاونت افزود: واکسیناسیون یکی‌ از راهبردهای اصلی گام پنجم مقابله با بیماری کووید ۱۹ است و نباید اختلالی در امر بیماریابی و فعال کردن تیم های مراقبتی حتی در روزهای تعطیل ایجاد شود.

وی تاکید کرد: با توجه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی باید جدی گرفته شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: واکسیناسیون امری مهم و اقدامی بزرگ در حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است و مدیران شبکه ها باید احساس مسوولیت مضاعفی داشته باشند و همچنان برای اجرای شایسته این امر با حداکثر ظرفیت همکاران بهداشتی اقدام کنند.

شکیبا اظهار داشت: با تلاش و اقدامات صورت گرفته و همکاری ادارات و سازمان‌ها، ۶۰ مرکز تجمیعی و ۳۴ مرکز سالنی در استان آماده شده است.

وی اضافه کرد: ۹ مرکز از ۳۴ مرکز در شهرستان کرمانشاه فعالیت است که شامل هشت مرکز سالنی و یک مرکز خودرویی می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین گفت: چهار مرکز خودرویی در شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب و کنگاور برای واکسیناسیون فعال است.

شکیبا در پایان افزود: تاکنون ۷۳/۸ درصد افراد بالای ۷۰ سال استان کرمانشاه واکسینه شده اند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۷۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان باختگان استان نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به هزار و ۸۶۸ نفر رسیده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار