معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام
محسنی معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: همواره در تلاش هستیم تا با هموارسازی فضای کسب و کار هنرمندان صنایع دستی، زمینه لازم را برای رشد اقتصادی و رونق تولید هنرمندان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۶۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 09 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین محسنی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با تولیدکنندگان و فروشگــاه‌های صنایع دستی استان، در روز ۲۰ خرداد (روز جهانی صنایع دستی) تمامی تولیدات با تخفیف ۲۰ درصدی به عموم ارائه می‌شود.

محسنی هدف از این کار را رونق بازار صنایع‌دستی و حمایت از دوست‌داران صنایع‌دستی استان اعلام کرد.

او با بیان اینکه رونق بازار کار هنرمندان صنایع‌دستی همواره در اولویت‌های این اداره کل قرار دارد، عنوان کرد: این اداره کل همواره در تلاش است تا با هموارسازی فضای کسب و کار هنرمندان صنایع دستی، زمینه لازم را برای رشد اقتصادی و رونق تولید هنرمندان ایجاد کند.

محسنی اظهار کرد: ادارات و نهاد‌های دولتی و خصوصی برای برگزاری مراسم و اهدای هدایای خود، در صورت خرید محصولات از فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

او ادامه داد: استفاده از صنایع‌دستی استان به‌ عنوان هدیه از طرف ادارات دولتی و خصوصی می‌تواند در رونق صنایع‌دستی استان و معرفی آن نقش بسزایی داشته باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار