فرمانده انتظامی شهرستان دهلران:
سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی در شبکه اجتماعی (واتساپ) در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 09 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران عنوان کرد: درپی مراجعه چند تن از دختران نوجوان که با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی (واتساپ) که موجب سلب آسایش شده است ، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات اخذ شده، کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن فرد که پسری نوجوان بود را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی به پلیس انتقال دادند.

سرهنگ مکی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی وی منکر هر گونه جرم انتسابی شده که با مواجه شدن مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد و اعلام داشت به واسطه یکی از همکلاسی‌های خود شاکیان، با هویت شخصی دیگر وارد گروه شده و اقدام دریافت تصاویر شخصی اعضاء گروه نمودم.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت فرزندان خود در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند به ویژه اینکه در روز‌های کرونایی فرزندان آن‌ها از طریق فضای مجازی تحصیل می‌کنند، بر این اساس آن‌ها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی و همراهی آن‌ها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ولگردهایی که به برکت ثروت باداورده والدین پس از انقلاب، به هرزگی و مزاحمت مشغولند، در پرتو ضعف عملکرد پلیس و دادگاه جسارت بی حد یافته اند. جوانانی که با دستکاری اگزوز موتور و خودرو با صدای دیوانه کننده به مانور درخیابانها مشغولند و یا اماده حمله به معترضان مزاحمتها هستند امنیت جامعه را بطور کامل سلب کرده اند بدون انکه کسی معترض باشد!. از بی حجابی کسی اسیب نمی بیند بجز قشر کوچکی از جوانان که رها از قید وبند تربیت زندگی حیوانی دارند اما از مزاحمتها همه در عذابند که متاسفانه مسئولین فقط به موضوع حجاب بعنوان ابزار سرکوب مدنی اهمیت میدهند. ایران عقبمانده ترین و وحشیترین موجودات انسان نما را در خود دارد و هرگز به درجه انسانیت و پیشرفت علمی و اجتماعی نخواهد رسید. یک ولگرد در حضور پلیس اهانت و تهدید میکرد اما پلیس اهمیت نداد گفتم امنیت ندارم و میخواهد با شما کلانتری بیایم اما سوار خودرو شد و رفت بدون انکه به فرد شرور تذکر دهد. در چنین کشور اهریمنی نفس کشیدن حرام است چه رسد زندگی با وضعیت سگی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار