تفاهم‌نامه سه جانبه با سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق کارآفرینی امید برای جایگزینی شش هزار و ۶۶۷ دستگاه موتور سیکلت برقی با موتور بنزینی امضا شد.
کد خبر: ۹۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 08 June 2021
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: بر اساس این تفاهم نامه پرداخت وام ۱۲۰ میلیون ریالی جهت خرید موتور برقی (با کارمزد چهار درصد و اقساط پنج ساله)، پرداخت ۱۵ میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف شهرداری و پرداخت ۱۵ میلیون ریال تخفیف از طرف فروشنده در نظر گرفته شده است.

مسعود بنده‌خدا افزود: متقاضی باید در ابتدا با ورود به سامانه https://my.isfahan.ir در طرح جایگزینی موتور برقی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده و در ادامه انجام اعتبارسنجی شهرداری و ارسال پیامک برای متقاضیان برای تأیید مدارک و ارسال معرفی نامه به صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود.

وی گفت: مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و انتخاب محصول مورد نظر و دریافت پیش فاکتور جهت ارائه به صندوق کارآفرینی امید، مراجعه به صندوق کارآفرینی امید جهت افتتاح حساب و تکمیل مدارک جهت دریافت تسهیلات، اسقاط موتور سیکلت فرسوده در مراکز معتبر اسقاط و تحویل گواهی اسقاط به صندوق کارآفرینی امید از دیگر مراحل دریافت تسهیلات و تحویل موتوربرقی است.
بنده‌خدا با بیان اینکه دریافت تاییدیه صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات و معرفی به فروشگاه منتخب جهت دریافت موتورسیکلت برقی ضروری دانست و افزود: تسویه حساب (به صورت نقد و اقساط) با فروشگاه و دریافت موتورسیکلت مورد نظر باید انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان جهت رفاه حال شهروندان مکان مناسبی در مرکز شهر برای استقرار نماینده مرکز اسقاط برای دریافت موتور فرسوده و گواهی اسقاط اختصاص داده تا از تردد شهروندان به خارج از محدوده شهر جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار