مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اعلام اینکه فیبر شهرک پردیس سنندج با هدف افزایش سرعت اینترنت برگردان شد گفت: امکان استفاده از ۱۰ برابر سرعت ADSL مخابرات برای مشتریان ساکن در این محدوده فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 08 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه ظرفیت Up link مشتریان سرویس ADSL مخابرات در محدوده شهرک پردیس سنندج ۴ مگ بود اظهارداشت: با انجام این عملیات و توسعه زیرساخت‌های لازم بلافاصله پس از برگردان امکان استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با کیفیت و سرعت بالاتر برای مشتریان فراهم شد که صحت این امر توسط همکاران منطقه و مانیتورینگ‌های فنی به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت: برای اجرای پروژه فوق و ارتقاء کیفیت سرویس ADSL سرمایه گذاری‌های مناسبی صورت گرفته است که بهره مندی بیش از ۶۵۰ مشترک ساکن در محدوده شهرک پردیس سنندج از سرعت بالای دیتا و دسترسی سریع به اطلاعات فضای مجازی موید این مهم است.

وی با اعلام اینکه نیاز روزافزون مشتریان به بستر دیتا همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قراردارد افزود: در راستای ایجاد و توسعه ظرفیت‌های لازم در این خصوص از منابع و پتانسیل‌های موجود استفاده حداکثری خواهیم نمود و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: تمام تلاش این مجموعه ارائه سرویس با کیفیت و معرفی تکنولوژی‌های نوین مخابراتی به مشتریان با هدف بهره مندی به موقع آن‌ها از بستر‌های ارتباطی و الکترونیکی به روز است.

حکمت در ادامه افزود: در شهرستان سنندج ۳۹ هزار و ۲۸۷ پورت دیتا به مشتریان سرویس‌های ADSL,VDSL و FTTH واگذار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار