رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ۲۰ نقطه از سطح شهر برای تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر تعیین شد.
کد خبر: ۹۶۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 08 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، آسو شعبانی اظهار داشت: تبلیغات نامزد‌ها یکی از موارد مهم در انتخابات است که در راستای رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، این سازمان با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را فراهم می‌کند.

وی افزود: برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزد‌ها در سطح شهرهمزمان با آغاز تبلیغات در نظر بگیرند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با اشاره به تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهربرای تبلیغات کاندیداها، گفت: این نقاط در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی تعیین شده است و کاندیدا‌ها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

وی اعلام کرد: پیاده‌راه فردوسی، پارک شانو و روبروی آن در بلوار پاسداران، خیابان طالقانی بطرف پارک نسیم، میدان ظفریه به طرف میدان شورا، میدان قانع بهاران، میدان قبا، اسلام‌آباد (تقتقان) و بلوار ۲۸ دی جنب استادیوم ملک نیا از نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات در سطح شهراست.

شعبانی افزود: از دیگر نقاط در نظر گرفته شده می‌توان به چهار راه فلسطین به سمت میدان مادر (پل بعثت)، مسیر ورودی پارک IT، اطراف میدان نبوت، فرجه تا مولوی،۲ نقطه در نایسر، ورودی حسن آباد، بلوار توحید بعد از تقاطع بیمارستان توحید، خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، پارک کودک و سه راه ادب اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، نامزد‌های این دوره از انتخابات با رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز در حفظ و زیبایی شهر خود اقدام و در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار