شهردار اصفهان با اشاره به اینکه پروژه تراموای اصفهان منتفی نشده است، گفت: اجرای این طرح را پیگیری جدی کردم و اکنون در شورای عالی ترافیک مراحل قانونی خود را می گذراند.
کد خبر: ۹۶۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 08 June 2021

قدرت الله نوروزی در مورد عملیات عمرانی در زیرگذر امام خمینی (ره) اظهار کرد: برخلاف گفته ها هیچ ریل گذاری در این مسیر برای احداث تراموا صورت نگرفته است چراکه اینجا فقط برای تراموا در نظر گرفته نشده بود و از سمت دروازه تهران به زیرگذر امام خمینی (ره) مسیر اتوبوس هدایت شونده را نیز لحاظ کردیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال کاهش زمان حمل و نقل هستیم از همین رو در این مسیر ایجاد طرح خط پرش برای کاهش زمان سفر و حذف معطلی اتوبوس ها در ترافیک خیابان را اجرایی کردیم. با انجام این طرح سایر خودروها هم زمان کمتری را در ترافیک سپری خواهند کرد.

نوروزی با بیان اینکه برای توسعه شهر نه تنها هیچ کاری را منتفی نکردیم بلکه کارهای درست را تداوم دادیم و کارهای جدید را آغاز کردیم و به زودی کلنگ زنی طرح های جدید را نیز خواهیم داشت، گفت: این شهر به عنوان شهر جهانی نمی تواند بی آر تی، تراموا و مترو نداشته باشد؛ موضوع تراموا در شورای عالی ترافیک مراحل قانونی خود را می گذراند.

وی ادامه داد: برای اجرای تراموا گام اول ما این است که از دروازه تهران به دروازه شیراز و بعد به خیابان امام خمینی (ره) و در فاز سوم به میدان شهدا برسیم. 

شهردار اصفهان افزود: اخیرا یکی از مباحث ما با شهردار فلورانس در مورد حمل و نقل عمومی بود و تراموا را به عنوان یک موضوع مهم مورد بررسی قرار دادیم، این طرح هنوز منتفی نشده بلکه اجرای هر پروژه فازبندی می شود، مانند پروژه مترو که فازبندی و اولویت بندی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار