رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 08 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: این طرح از امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به مدت ۲ ماه به صورت ویژه همزمان با سراسر کشور اجرایی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  افزود: به منظور کاهش انباشت خودروهای توقیفی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص، خودروهایی که قبل از ۲۹ اسفند سال ۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، به مالکان آنها بازگشت داده خواهد شد.

سرهنگ شرق گفت: مالکان این خودروها می توانند از فردا  با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند .

او افزود: خودروهایی که شامل این طرح می شوند هزینه نگهداری در پارکینگ ها آن ها برابر تعرفه سال ۹۴ محاسبه می شود و امکان پرداخت خلافی به صورت نقسیط وجوددارد و جرایمی که به دلیل دیرکرد ۲ برابری شده مورد بخشودگی قرار می گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه  مجاز امکان ترخیص خودرو برای آن ها فراهم شود.

سرهنگ شرق افزود: خودروهایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یاسامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

او افزود: همچنین خودروهایی که توسط رده های مختلف دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف شده اند پس از سیر مراحل قانونی مربوطه و بلامانع بودن ترخیص در سامانه ازسوی پلیس تخصصی مربوطه فرایند ترخیص را دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار