محسن رضایی مطرح کرد:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری گفت:من از اختیارات قانونی استفاده می کنم و قدرت را از مرکز به استان ها می برم.
کد خبر: ۹۶۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  محسن رضایی در تشریح برنامه‌های اقتصادی دولت خود در واکنش به اظهارات همتی گفت: اینکه آقای همتی رجز خوانی نظامی را نمی داند یک طرف است اما اینکه دلسوز مردم خود را معرفی می کند طرف دیگری است.

وی ادامه داد: ایشان طی سه سالی که در بانک مرکزی بوده کاملا با تحریم های آمریکایی همراهی کرده است. من در صورت رئیس جمهور شدن در اولین فرصت ایشان و برخی از اعضای هیئت دولت آقای روحانی را ممنوع الخروج می کنم و ثابت می کنم چه آسیبی به کشور زدند.

رضایی در واکنش به صحبت‌هایی که علیه مدارک تحصیلی‌اش شد، گفت: قبل از انقلاب که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی دانشگاه بودم با زور اسلحه بود؟ مدرک من در دانشگاه تهران را دکتر عارف از دوستان آقای همتی امضا کرده است.

وی درباره بایدهای اقتصادی در کابینه احتمالی اش گفت: مسئله کسب و کار های خانگی مسئله خانه سازی و استفاده از بانوان را در دستور کار قرار می دهم. با مشورت از مراجع محترم قم حتما از دو نفر از بانوان در کابنیه و از تعداد بیشتری از آنان در سمت‌های مدیریتی استفاده می کنم.

وی بر استفاده از ظرفیت اهل تسنن و اقلیت‌های مذهبی تاکید کرد.

رضایی بیان کرد: برنامه اقتصادی که تبیین کردم به یک ایران بزرگ اقتصادی در کنار ایران سیاسی دفاعی امروز منجر خواهد شد.

وی گفت: در اقتصاد چند پیشران وجود دارد،ْ هر کدام فعال شود سیصد تا چهارصد شغل را با خود همراه می کند مثل مسکن و گردشگری.

رضایی همچنین گفت: همه این کارها بستگی به این دارد که ما حکمرانی کشور را تغییر دهیم. من از اختیارات قانونی استفاده می کنم و قدرت را از مرکز به استان ها می برم. باید مدیریت های محلی که در شوراهای شهر و استان است اختیار داشته باشند. در تمام استان ها در کابینه من اقوام نقش دارند و من از خودشان مدیر خواهم گذاشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار