دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری و تبیین معیار انتخاب اصلح از اهم برنامه‌های پیش روی شبکه خادمیاری‌ست، اما تعیین مصداق ممنوع و خلاف شرع مبین است.
کد خبر: ۹۶۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، سید محمد‌جعفر امامیان در نشست مسؤولان ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه که به صورت حضوری و با مسؤولان شهرستان‌ها از طریق وبینار برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات، آن را وظیفه شرعی و ملی دانست.

وی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری«انتخابات امسال لیله القدر نظام است» و شبکه خادمیاری باید از توان خود در جهت مشارکت حداکثری و تبیین معیار انتخاب اصلح اقدام کنند، اما ورود به مصادیق خلاف قوانین خادمیاری‌ست.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های مهم اجرا شده در سال‌جاری از جمله تامین ۱۰ هزار بسته معیشتی در پویش سفره‌ای به وسعت ایران، طبخ و توزیع یک‌هزار پرس غذا در طرح اطعام رضوی و ذبح ۱۱۰ راس گوسفند، به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت پرداخت.

وی تصریح کرد: برنامه‌ها در ۱۰ سرفصل اجرایی تنظیم شده است و در اجرای هر سرفصل هم کانون‌های تخصصی و هم مناطق فعالیت خواهند کرد، و در شهرستان‌ها هم اجرا خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار