رئیس هیأ ت تری‌اتلون استان کرمانشاه گفت: این هیأت در راستای آشتی بین ورزش و نونهالان و نوجوانان استان اقدام به برگزاری یک جشنواره با اهدای جایزه بدون قرعه‌کشی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فاطمه واحدی ، اظهار داشت: هیأت تری‌اتلون کرمانشاه با هدف شناسایی استعدادهای این رشته در بین نونهالان و نوجوانان و همچنین فراهم‌‌آوری زمینه بازگشت جامعه ورزش به میادین ورزشی یک دوره استعدادیابی را طراحی کرده است.

وی ادامه داد: در این دوره استعدادیابی، علاقه‌مندان در سنین نونهالان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان می‌توانند با ثبت یک رکورد در رشته‌های شنا و دو بدون قرعه‌کشی به جایزه دست پیدا کنند.

رئیس هیأت تری‌اتلون استان کرمانشاه یادآور شد: یکی از مضرات و معایب شیوع ویروس منحوس کرونا در بین جامعه ورزش و خانواده ورزشکاران ترس از شیوع این ویروس در اماکن ورزشی است و همین مساله آسیب جبران‌ناپذیری را به ساختار ورزش در کشور و به تبع آن استان زده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همین ترس از ابتلا حتی در اماکن ورزشی غیر سرپوشیده، آمار ورزشکاران سازمان یافته از طرف هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در پایان سال ۹۹ به ۲۶ هزار نفر رسیده، این در حالی است که این آمار در پایان سال ۹۷ بیش از ۸۰ هزار نفر بوده است.

وی اضافه کرد: همه ما با شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا آشنا هستیم و بارها این موضوع توسط پزشکان معتمد اطلاع‌رسانی شده، اما تعطیلی مکرر اماکن ورزشی باعث شده است که خانواده ورزشکاران امکان بسیار بیشتری برای شیوع این بیماری را در میادین ورزشی از بازار، اتوبوس و مترو متصور شوند و از بین بردن این تصویر غلط مدت‌ها زمان لازم دارد.

این فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی یادآور شد: یکی از راه‌های ایجاد آشتی بین ورزشکاران و میادین ورزشی برگزاری همین جشنواره‌های استعدادیابی ورزشی است و در همین راستا هیأت ما اقدام به برنامه‌ریزی بدین منظور کرده تا ضمن رسیدن به هدف اول خود، زمینه شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی را در سنین مختلف ورزشی در بین آقایان و بانوان فراهم کند.

واحدی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره استعدادیابی به هیأت ورزش تری‌اتلون واقع در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار