مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، با تاکید بر حضور گسترده همه اقشار جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، گفت: علما و روحانیون نقش ویژه‌ای در تشویق و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رای دارند و به پرشور کردن انتخابات کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام «حجت‌الله فاضلی» در همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و فرماندهان سپاه استان در مجتمع بعثت کرمانشاه، با بیان اینکه علما و روحانیون در قبال نظام، کشور و مردم احساس تکلیف و مسوولیت می کنند، افزود: بی تفاوتی در اسلام انقلابی معنا ندارد، تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن است و علما نقش ویژه ای در این عرصه دارند.

وی با بیان اینکه ما علما و روحانیون به انقلابمان عشق می ورزیم و همواره این را ثابت کرده ایم، گفت: تمام نقشه های دشمنان به یمن حضور علما نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام فاضلی یادآور شد: مهم این است که در این عرصه جامعه متفق باشد که علماء در صف مقدم هستند و پرچم دار این حرکت علما هستند اگر خوب انجام وظیفه کنیم حسنات آن نصیب ما خواهد شد.

امام (ره) شخصیت ممتازی بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در ادامه سخنانش، ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام راحل یک شخصیت بی نظیر و ممتاز در عصر حاضر بود، با مطالعه شخصیت امام راحل به این نتیجه رسیدند که عصر حاضر را عصر امام خمینی (ره) نام نهادند.

حجت الاسلام فاضلی افزود: امام خمینی (ره) تأثیر بسزایی در معادلات جهانی به جای گذاشت و در واقع احیاگر حوزه دین شد و این شامل همه ادیان می شود.

او گفت: امام اسلام انقلابی را احیا کرد و باید بدانیم، اسلام انقلابی یعنی اسلامی که در کنار مظلومان و بر علیه ظالمان باشد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار