رابط ستاد «سعید جلیلی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه گفت:‌ برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور نیازمند نگاه فراجناحی هستیم و جریان انقلاب به دنبال همین موضوع است.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«هاشم پورمحمدی»  افزود: یکی از رفتارهای گمشده در اخلاق سیاسی کشور نگاه به منافع ملی به جای منافع گروهی است.

وی اظهار داشت: جلیلی با شعار گفتمان انقلاب اسلامی می خواهد این نگاه را از منافع حزبی و شخصی به سمت مسائل ملی برگرداند، نمونه اش هم تشکر وی از اقدامات دولت فعلی در حوزه کشاورزی است.

جلیلی برنامه دارد

وی گفت: ما نیازمند آمدن جریان اخلاق مداری هستیم که اعتماد را به مردم برگرداند و به فکر منافع آنها باشد چرا که با شعار و ایجاد ۲ قطبی و ترس هیچ اتفاقی نمی افتد و اگر بخواهیم مشکل کوله بر حل شود باید زبری دستانش را لمس کنیم.

او تاکید کرد:‌ جلیلی با برنامه ترین کاندیدا در تمام زمینه هاست و مسوولیت او در چهار شورای مهم امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای راهبردی روابط خارجی و شورای نظارت بر اجرای برجام، دیدگاه او را وسیع کرده است.

پورمحمدی افزود: یکی از مهمترین شعارهای جلیلی تبدیل کردن هفت میلیون مرزنشین به هفت میلیون صادر کننده است و با اجرا کردن برنامه گردشگری و ایجاد سفر برای همه شهروندان صنعت گردشگری نیز رونق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ‌یکی دیگر از برنامه های خوب جلیلی بسیج همه دستگاها و امکانات برای ایجاد اشتغال است موضوعی که نیازش در استان کرمانشاه بیشتر احساس می شود.

او افزود: جلیلی همچنین معتقد به استفاده از نخبگان داخلی و حتی ایرانیان خارج از کشور است و در دولت سایه او کمیته های مختلف با حضور نخبگان شکل گرفته است، وی حضور نخبگان در اقتصاد را واجب می داند.

منفعت دشمنان نظام در عدم حضور مردم در انتخابات است

رابط ستاد جلیلی در استان کرمانشاه با بیان اینکه جریان گفتمان انقلاب از سال ۹۲ در کشور و کرمانشاه کلید خورده است، افزود: جلیلی هشت سال است که دولت در سایه تشکیل داده و موازی با دولت کار کرده است.

وی گفت: جلیلی در این سالها بیش از ۱۱۰ سفر استانی داشته و از نزدیک شناخت خوبی از مشکلات جامعه پیدا کرده است.

پورمحمدی در خصوص جلیلی ادامه داد: او با موتور به بسیاری از مناطق دور افتاده ای سفر کرده که خودروهای شاسی بلند برخی از مسوولان توان رفتن به آنجا را نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه جلیلی تنها کاندیدایی است که در کارنامه اش حضوری فعال در سطح کلان در سیاست خارجی دارد، افزود: تحصیلات او علوم سیاسی است و بیشتر از بقیه کاندیداها بر سیاست خارجی اشراف دارد.

اهمیت حضور حداکثری در انتخابات موضوع بعدی بود که پورمحمدی به آن اشاره کرد و گفت: منفعت دشمنان نظام در عدم حضور مردم در عرصه انتخابات است.

او افزود: جریان های معاند قصد منفعل کردن مردم را دارند اما باید گفت که مردم دلسرد نشده اند بلکه از شرایط موجود ناراحتند و این ناراحتی نباید باعث شود منفعل شوند.

پورمحمدی ادامه داد: اتفاقا این ناراحتی باید باعث شود تا مردم بیشتری در انتخابات شرکت کنند، لذا همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند.

اصل انتخابات نباید به حاشیه برود

وی بیان داشت: نکته بعد انتخاب فرد اصلح است و باید گفت بعد از ۴۲ سال برگزاری انتخابات دیگر مردم باید معیارهای انتخاب اصلح را شناخته باشند به عنوان مثال اگر کاندیدایی ۲ قطبی اقتصاد و سیاست به وجود آورد معنایش این است که در جریان واقعی مشکلات مردم نیست.

رابط ستاد جلیلی در استان کرمانشاه در خصوص امکان ائتلاف میان جلیلی با نامزدی دیگر و مطرح شدن موضوعاتی مانند نامزد پوششی گفت: ائتلاف دور از ذهن نیست اما تا آنجا که من می دانم فعلا چنین موضوعی مطرح نبوده است.

او افزود:‌ واژه هایی مانند نامزد پوششی هم نباید باعث شود تا اصل انتخابات به حاشیه برود و به جای این موضوعات بهتر است افکار و برنامه های کاندیداها رصد بشود.

وی تاکید کرد:‌ قطعا پوششی بودن رد می شود و جلیلی تا آخر ایستاده است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار