امام جمعه پاوه، انتخابات را یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور دانست و گفت: اصلی‌ترین وظیفه علما و روحانیون ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ،ماموستا مُلا «قادر قادری»در همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و فرماندهان سپاه استان در مجتمع بعثت کرمانشاه، با انتقاد از مناظره‌های تبلیغاتی، این مناظره را در شان نظام ندانست و افزود: باوجود مشکلات جاری، علما و روحانیون اهل سنت استان، مردم را برای حضور گسترده در انتخابات ترغیب می‌کنند.

او گفت: مردم ما در چهار دهه گذشته در تمام صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشتند و یقین داریم با دعوت گسترده علمای شهرستان های اهل سنت بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری چشم گیر خواهند داشت.

ماموستا قادری تصریح کرد: مردم متدین اورامانات، حافظ این نظام، ولایت مدار و علاقمند به انقلاب هستند و در انتخابات پیش رو هم حضور گسترده ای پای صندوق های رای خواهند داشت.

باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بود

امام جمعه پاوه در ادامه این همایش گفت: متاسفانه مشکلات فرهنگی همچنان خودنمایی می کند و این مشکلات در مقابل برنامه های علما سد بزرگی محسوب می شود.

ماموستا قادری با انتقاد از مدیریت فرهنگی افزود: در زمان جنگ با یک مدیرت واحد در مقابل دنیا ایستادیم ولی الان در برنامه های فرهنگی با معضلاتی روبرو هستیم که همین موضوع جلو تبلیغات منبری ها را می گیرد.

او با برشمردن اهم مشکلات امروز جامعه تأکید کرد: باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بود، مشکلاتی همچون، سوء مدیریت فرهنگی، پیر شدن نسل مدیران و عدم آموزش نسل جدید، بیکاری، ریاکاری، ناامیدی نسل جوان، کم رنگ شدن باور های دینی و نفوذ اینترنت در بین خانواده ها و جوانان.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: اگر معاندان تا به حال ورود نکردند ترس از حاکمیت دارند، لذا باید ببینیم بر علیه اسلام، علماء و نظام چه می گویند و ضرورت دارد خودمان را مجهز کنیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار