احمدی : نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم گیری است.
کد خبر: ۹۶۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 08 June 2021

واکنش فرماندار بویراحمد به تعدد ستادهای کاندید ریاست جمهوری+ فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شد و فرماندار بویراحمد خواستار نظارت دقیق‌تر بر باغات تفریحی شد.
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد با بیان اینکه همه‌ی دغدغه ما سلامت مردم است، افزود: بیش از چندین ماه باغات آبشار یاسوج تعطیل هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند؛ اگر این منوال ادامه پیدا کند شرایط اقتصادی اصناف بسیار دشوار می‌شود از طرفی این باغات پنهانی و زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می‌کنند که این معضلات امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد.
مجید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا کنون به شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی را نداده‌یم و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.
وی در خصوص رئیس ستاد مرکزی «رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم گیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار