مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های مخابرات با محوریت تحقق شعار سال تحت عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" تدوین شده است افزود: در این راستا اقدامات زیر ساختی چشمگیری صورت گرفته است که بهره گیری تولید کنندگان از بستر‌های مخابراتی، تکنولوژی‌های مدرن و نقشه راهِ توسعه؛ نقش بسزایی در حوزه رونق تولید دارد.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 07 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اعلام اینکه در زمینه ایجاد و حمایت از کسب و کار‌های آنلاین در حوزه تولید به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تولیدکنندگان داخلی حمایت شده است اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با فراهم آوردن زیرساخت‌های مخابراتی با کیفیت بالاتر گام‌های بلندی برای رونق تولید برداشته ایم.

وی با بیان این مهم که زیرساخت هاو بستر‌های مخابراتی کمک شایانی به توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تولید، توزیع و یازاریابی دارد خاطرنشان ساخت: به همین منظور با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، سرویس‌های با کیفیت و به روز در بستری مطمئن، امن و پایدار به تولید کنندگان ارائه می‌شود.

حکمت افزود: تولیدکنندگان با هدف تسریع و صرفه جویی در هزینه‌ی تولید می‌توانند از بستر‌های مخابراتی در فرآیند کارخود از تولید تا توزیع به مشتری به نحو مطلوب بهره گیرند.

وی با اشاره به اینکه مخابرات به عنوان یک اهرم پیشبرنده در حوزه توسعه اقتصادی و تولید، بستر‌های اینترنتی و ارتباطی چشمگیری را برای مشتریان و فعالان اقتصادی فراهم آورده است تصریح کرد: تولید کنندگان علاوه بر فعالیت در حوزه تولید باید در راستای معرفی محصول در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و ... تلاش نمایند تا بخش دوم و نهایی این فرایند که سودآوری و کسب درآمد است تحقق یابد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان حسن توجه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران این حوزه در استان نسبت به ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارائه آن به تولیدکنندگان را یادآور شد وابرازداشت:درحال حاضر شاهد موفقیت‌های چشمگیری درحوزه صنعت درکشور هستیم که یکی ازدلایل این موفقیت‌ها بهره گیری از بستر‌های دیتا و فناوری اطلاعات است.

حکمت با اعلام اینکه در حوزه تولید در دو بخش عام و خاص می‌توانیم نقش بسزایی داشته باشیم گفت: تعیین نقشه راهِ توسعه و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای کاهش هزینه‌ها و ایجاد درآمد پایدار و بیشتر برای فعالان حوزه صنعت امری بسیار ضروری است که باید در این راستا برنامه ریزی‌های کارشناسی شده صورت گیرد.

وی در ادامه به نقش بستر‌های مخابراتی و ارتباطی در شرایط کرونایی حاکم در جامعه اشاره کرد و افزود: ایجاد و ارتقاء بستر هاو ظرفیت‌های لازم با تامین امکانات و تجهیزات وسرمایه گذاری‌های چشمگیر؛ برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان، کسب کار‌های آنلاین، کار‌های ادارای دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف به صورت برخط با کیفیت بیش از پیش از اقدامات مخابرات در چند ماه اخیر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار