مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.
کد خبر: ۹۶۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 07 June 2021

 

به گزارش تابناک سمنان انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

اشراف کامل پلیس بر فضای حقیقی و مجازی انتخابات

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در سمنان با بیان اینکه با افراد یا گروه‌هایی که امنیت انتخابات را به مخاطره بیندازند برخورد جدی و محکم می‌شود گفت: انتخابات پیش رو باید امن و پرشور باشد و حضور پرشور مردم این امنیت را ارتقا می‌دهد.

برگزاری تمام اتوماتیک انتخابات شورا‌ها در سمنان

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان به صورت تمام الکترونیک برگزار شده. چنانچه که غیر از مراکز استان‌ها انتخابات در شهرستان‌های دیگر هم به صورت تمام الکترونیک برگزار شود حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

درخواست فرمانداران استان سمنان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات

علیرضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه در مرحله ثبت نام انتخابات شورا‌های شهر‌ها به ازای هر کرسی ۵ نفر برای رقابت و درمرحله ثبت نام انتخابات شورا‌های روستا‌ها به ازای هر کرسی دو و نیم نفر وارد رقابت می‌شوند افزود: در این مرحله داوطلبان شورا‌های روستایی با افزایش همراه است و این موضوع نوید بخش انتخاباتی پرشور در استان سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار