اعضای شورای اسلامی شهر قم با تغییر کاربری پارکینگ مکانیزه معلم و جانمایی ساخت آن در محلی دیگر موافقت کردند.
کد خبر: ۹۶۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 07 June 2021

به گزارش تابناک قم، یکی از بحث های نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، بررسی لایحه اخذ مجوز فروش تجهیزات پارکینگ مکانیزه معلم و در عوض، جانمایی ساخت این پارکینگ در محل مناسب و ترجیحا در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مقدس قم در این نشست و درباره این موضوع بیان کرد: فروش تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی این پارکینگ بر اساس نظر کارشناس قیمت گذاری به ترتیب ۷۵۸ و ۷۴۰ میلیون تومان و در مجموع حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مجید اخوان همچنین اضافه کرد: بر این اساس تجهیزات مورد نظر به مزایده گذاشته خواهد شد.

و اما رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر در این باره به محل هزینه درآمد حاصل از مزایده تجهیزات این پارکینگ مکانیزه توجه داد و گفت: این نکته باید در تصمیم گیری شورای شهر در این موضوع مورد اشاره قرار گیرد.

حسین اسلامی همچنین اضافه کرد: تردیدی نیست که این درآمدها و یا تجهیزاتی که از این پارکینگ فروخته نمی شود، باید صرفا در امور  پارکینگ های شهری هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این باره به ضرورت تصمیم همزمان برای تجهیزات و ساختمان این پارکینگ مکانیزه اشاره و اظهار کرد: ساختمان این پارکینگ می تواند به عنوان ساختمان اداری قطار شهری مورد استفاده قرار گیرد.

عبدالله جلالی ادامه داد: بنده این پشنهاد را در شورای قطار شهری هم متذکر شده ام و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: البته برخی از تجهیزات این پارکینگ در لیست مزایده نیست و بدیهی است این تجهیزات در مجموعه خود شهرداری و یا سازمان های تابعه قابل استفاده خواهد بود.

بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست رسمی علنی امروز خود لایحه اخذ مجوز فروش تجهیزات پارکینگ مکانیزه معلم و در عوض، جانمایی ساخت این پارکینگ در محل مناسب و ترجیحا در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را به تصویب رساندند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار