جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آباد غرب گفت:قطعا مشارکت مردم به عنوان یک سرمایه ی اجتماعی برای حمایت از کشور و شکست دادن حیله های دشمنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 07 June 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت نارنجی قرار دارد و تا به امروز ۲۶ نفر بستری داریم، بر اساس همین وضعیت پروتکل های بهداشتی را با کمک تیم های نظارتی اجرا و پیگیری کرده ایم.

وی افزود: از مردم خواهشمندیم بحث کرونا را جدی بگیرند، درست است که ما در روند کاهشی قرار گرفته ایم اما کرونا به عنوان یک خطر جدی جان انسان ها را تهدید می کند.

فرماندار اسلام اباد غرب تصریح کرد: امیدواریم در این مقطع زمانی که همزمان با انتخابات و مردم شور انتخاباتی دارند پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود تا بتوانیم شاهد انتخاباتی سلامت باشیم و وضعیت شهرستان از نارنجی به زرد و بعد ابی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: در رابطه باموضوع انتخابات با برنامه ریزی های صورت گرفته آمادگی لازم را داریم و هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی، نظارت و بازرسی صورت گرفته تا انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری و نهاد شورا ها در ۲۸ خرداد به بهترین نحو به انجام برسد.

حیدری خاطر نشان کرد: هیچ نگرانی وجود ندارد و بستر های لازم برای انجام کار فراهم و ۱۴۸ شعبه ی اخذ رای پیش بینی شده است که در روزاخذ رای برای رای دادن مردم آماده شده تا مردم را برای حضور با شکوه درانتخابات دور هم جمع کند.

وی درپایان گفت: برنامه های لازمه در روزهای باقی مانده در خصوص برگزاری انتخاب تهیه و تدارک دیده شده و از مردم می خواهیم با شور و شوق و حضور بالای خود در روز موعود حضور چشم گیری داشته باشند و حماسه ای دیگر در عرصه ی انتخابات رقم زنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار