دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر با تأکید بر رعایت اصول اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبان شوراهای اسلامی به آن‌ها توصیه کرد ضمن حفظ احترام یکدیگر از تبلیغات غیرمجاز و خارج از چارچوب‌های قانونی خودداری کرده و برای مردم الگوی تمکین به قانون باشند.
کد خبر: ۹۶۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،«مسلم الماسی»در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان روانسر، افزود: دستگاه قضایی برای سلامت انتخابات و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی با تمام توان تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به واقع شدن در شرایط کرونایی، فعالیت های مغایر با شیوه‌نامه بهداشتی، علاوه بر تخلف انتخاباتی به عنوان جرم در تشدید شیوع ویروس کرونا نیز تلقی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر اظهار داشت: برای کاهش جرایم انتخاباتی و رسیدگی به این جرایم در خارج از نوبت، شعبه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

الماسی اضافه کرد: باید اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و مهیا کردن بستری عادلانه و مساوی برای همه نامزدهای انتخاباتی فراهم شود و نباید اجازه داده شود تا کسانی با استفاده از موقعیت و جایگاه خاص و با استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی به نفع یا علیه فرد یا گروه خاصی استفاده کنند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات از نشانه‌های اقتدار نظام است و دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن آن، مردم در پای صندوق‌های رای کمتر حضور پیدا کنند اما رسالت همه ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار