امام جمعه شهرستان فردیس استان البرز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت : کشور در شرایط حساس کنونی به انتخاب مدیر قوی برای ریاست قوه مجریه نیاز دارد.
کد خبر: ۹۶۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 07 June 2021

گرانی کمر مردم را شکسته است/ کشور نیازمند مدیر اجرایی قوی است

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی اکبر ایمانی گفت: حضور در پای صندوق های  اخذ رای  وظیفه تک تک آحاد جامعه اسلامی است زیرا رای ما می تواند وضعیت موجود را تغییر دهد.

وی ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام و حضور مردم پایه گذاری شده و این ۲ اصل ساختار حکومت را تعیین و مسوولان مردم را مشخص می کنند.

ایمانی افزود: اگر طالب تغییر در روند زندگی خود هستیم باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم  و این حضور ما در شرایط ویژه  تحریم اقتصادی موجب می شود تا از سد مشکلات عبور کنیم.

وی به مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت :  مردم انقلابی ایران ، آگاه و فهیم هستند و می توانند انتخاب درستی داشته باشند.

ایمانی اظهار داشت: انتخاب مدیر اجرایی قوی که بتواند سکان اجرایی کشور را به دست گیرد  لازمه شرایط کنونی است  زیرا مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است.

امام جمعه فردیس تاکید کرد که امروز کارخانه های تعطیل شده باید به چرخه تولید برگرداند و مساله ازدواج و شغل جوانان  مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود همه اقوام مختلف ایرانی در شهرستان  فردیس گفت : اقوام  قابل احترام و صاحب رای هستند اما نباید تصمیم درست را در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر فدای تعصبات قومی و قبیله ای کرد.

ایمانی بیان داشت:  باید  به کسانی رای داد که از تعهد و صلاحیت لازم برخوردار باشند.

وی به مشکلات عدیده شهرستان فردیس اشاره کرد و اظهار داشت: فردیس در بخش ترافیک،آب آشامیدنی، فضاهای آموزشی ، ورزشی و تفریحی با مشکلات عدیده مواجه بوده که باید اقدامات لازم انجام شود.

امام جمعه فردیس گفت: در برخی نقاط فردیس از جمله شهرک نگارستان وحدت مدرسه و مسجد ندارند و  با کمبود آب مواجه هستند؛ چرا نباید به این نقاط رسیدگی شود.

ایمانی افزود: کمترین قدمی که شورای کنونی شهر فردیس باید بر می داشت در مسائله انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج  بود که هنوز در بخش  ناوگان حمل و نقل عمومی، میادین میوه و تره بار، نیروها و املاک و اسناد با مشکل مواجه هستیم؛ سازمان آتش نشانی فردیس از شهرداری کرج منفک شده اما امکانات در حد و تراز جمعیت نیست.

وی ادامه داد: به لحاظ جمعیتی باید یک چهارم امکانات کرج به فردیس داده می شد زیرا ۲ منطقه شهرداری کرج قبل از انتزاع  در فردیس استقرار داشتند.

امام جمعه فردیس  بیان داشت: این فرصت برای شورای شهر آینده فردیس وجود دارد که یک نقشه جامع  برای فردیس ترسیم کند و کار را به روزمرگی تمام نکنند تا فضاهای خالی اشغال شود همه چیز از دست برود و در آینده بگوییم چکار کنیم.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار