محسن رضایی مطرح کرد:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من یک بار دیگر لباس سربازی به تن کردم و آمدم تا خودم را سپر بلای مردم کنم و کاری کنم که نظم و آرامش و نشاط به جامعه برگردد.
کد خبر: ۹۶۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  محسن رضایی اظهار کرد:من اولین مشکل را جدا شدن سفره دولت، مجلس و قوه قضاییه از مردم می‌دانم. اولین خطر، جدا شدن سفره حکومتی‌ها از مردم است. اولین اقدام این است که ما سفره‌ها را یکی کنیم، یعنی سفره دولتمردان را با سفره مردم یکی کنیم که اگر در سفره مردم کمبود نان پیش آمد و قدرت خریدشان پایین آمد به دولت هم فشار بیاید. ما به دنبال آن هستیم که این خطا را جبران کنیم. اگر سفره دولت و ملت یکی شود دولت ناچار است برای حفظ خودش به مردم برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه متاسفانه ارزش‌های انقلاب را لقلقه زبان داریم اما رفتار ما عوض شده است، گفت: دولت ما دولت اصلاح و تغییر خواهد بود و همه چیز را از خود دولت شروع خواهیم کرد. ما باید ابتدا خودمان پایبند به حکومت علوی باشیم و تبعیض را کنار بگذاریم، عدالت را در روابط پیاده کنیم و بعد از مردم بخواهیم که همین‌گونه باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص برنامه‌هایش برای کنترل تورم و رشد فزاینده نقدینگی، گفت: نقدینگی ایران به گونه‌ای است که هر لحظه سه هزار میلیارد تومان پول جدید بر پول قدیم اضافه می‌شود و لذا در سه سال آینده حجم نقدینگی دو برابر خواهد شد، یعنی اگر طی 50 سال گذشته یک حجم نقدینگی داشتیم این میزان در 3 سال آینده دو برابر می‌شود که خود یک طوفان و یک سیل عظیم است.

رضایی گفت: زمانی که می‌گوییم یک ریال در مقابل یک ریال یعنی چه؟ یعنی زمانی که ما به کشوری کمک می کنیم آنها نیز باید به ما کمک کنند و معتقدیم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار