معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به بینش و آگاهی مردم در رابطه با رعایت قانون تا بدین لحظه کمترین گزارشات تخلفات انتخاباتی را داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۶۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، حسین خوش‌اقبال امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه و نقش ویژه مردم در بحث انتخابات، اظهار داشت: در حال سپری کردن روزهای انتهای برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ هستیم، ان‌شاءالله هم‌استانی‌ها برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا در این مقطع حساس با حضور آگاهانه و عالمانه دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس خواهند کرد.

وی تصریح کرد: انتخابات در شرایط فعلی جزء مهمترین برنامه‌های نظام به لحاظ سیاسی است، توقع داریم مردم با انتخاب آگاهانه در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در خصوص بحث نظارت در انتخابات، افزود: نظارت اصلی در انتخابات با توجه به جایگاهی که قانون اساسی و قانون انتخابات مشخص کرده خود مردم برعهده دارند، به واسطه اینکه نظام به مردم و نقش مردم اعتماد دارد، برگزارکننده انتخابات خود مردم هستند.

وی اضافه کرد: سیستم‌هایی را در راستای برگزاری انتخابات از روز تبلیغات تا انتهای برگزاری انتخابات براساس قانون پیشنهاد شده که یک جایگاه آن در سطح کلان کشور مربوط به شورای نگهبان و در سطح استان‌های هیأت‌های نظارت هستند که براساس قانون نظارت دارند.

خوش‌اقبال روند برگزاری انتخابات در استان را با توجه به هماهنگی بین هیأت‌های اجرایی و نظارت مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به بینش و آگاهی مردم در رابطه با رعایت قانون تا بدین لحظه کمترین گزارشات تخلفات انتخاباتی را داشته‌ایم، نظارت‌ ها به صورت جدی ادامه دارد تا حقی از کاندیدایی اجحاف نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار