بهمن ریحانی در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت:درست است به لحاظ نظامی و تجهیزاتی قدرت بالایی داریم اما قدرت ملی ما پشتوانه ی مردم است، مردم آگاه و بصیر با حضور حداکثری در انتخابات مثل همیشه پشتیبان انقلاب و نظام خواهند بود.
کد خبر: ۹۶۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 07 June 2021

بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هر زمانی و در هرمکان و جغرافیای از نظام جمهوری اسلامی و دنیا قرار گرفتیم اگر از عزت و سربلندی و همه ی زیبایی های این نظام گفته شد یاد کنیم از امامی بزرگ که عزت، افتخار و اقتدار واقعی را برای ملت ایران هدیه آورد. امام فضای دو قطبی را در دنیا شکست و معجزه ی قرن اتفاق افتاد.

وی افزود: امام به ما خودباوری داد ما می توانیم، با همه توطئه های دشمنان  جنگیدیم و به حمد خدا توانستیم دشمنان خود را با شکست و ناکامی مواجه کنیم. این قدرت، عزت و خودباوری را امام به ما داد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) تصریح کرد: امروز هم نگاه نکنید مردم حرف دارند گله دارند، شکوه دارند، بعضی ها اسم انتخابات می اوری قهر کرده اند، بی مهری و سو مدیریت دیده اند اما در زمان های حساس دوباره نگاهی به امام و شهدا دارند و نمی گذارند کشورشان به دست دشمنان بیفتد .

زیحانی اظهار کرد: مردم ما بزرگان، شهدا، عاملین قدرت و عزت خود را فراموش نمی کنند، اما گله مندند. دشمنان احساس می کنند اگر مردم ما گله مندند با انقلاب خود هم قهر کرده اند امام به لحاظ اعتقادی هیچ گاه قهر نکرده اند و نخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: اولین مشکل دشمنان ما با رهبری، دوم مردم  که می داند نظام را در همه ی چالش ها و مشکلات تنها نمی گذارند لذا دشمنان به دنبال تفرقه بین مردم هستند و اولین اقدام دشمن تفکرات بی تفاوتی است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان گفت: در آستانه ی یک رویداد سیاسی بزرگ هستیم، این انتخابات را یک رقابت سیاسی و حذبی نبینید انتخابات۱۴٠٠ یک رزمایش بزرگ ملی علیه دشمنان نظام است و آنها می دانند پشتوانه ی قدرت نظام مردم است و مردم راترغیب می کنند که پای صندوق نیایید به امید خدا در این انتخابات شکست بزرگی برای دشمنان ما رقم خواهد خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار