رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ۵۱ هزار و ۲۶۴ خودرو به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی از ابتدای اعمال محدودیت تردد از پاییز سال گذشته تا دهم خرداد امسال در استان مشمول اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 06 June 2021

۵١ هزار خودرو بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان جریمه شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی  ابراز داشت: از مجموع ۵۱ هزار و ۲۶۴ خودرو جریمه شده در استان سمنان به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی، ۴۹ هزار و ۷۹۰ خودرو به دلیل عدم توجه به محدودیت تردد شبانه و بقیه به دلیل خروج پلاک‌های بومی در مناطق قرمز و نارنجی از داخل شهر و ورود پلاک‌های غیر بومی به این رنگ‌بندی‌ها جریمه شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان یادآور شد: محدودیت تردد شبانه، محدودیت تردد در شهرهای دارای رنگ‌بندی قرمز کرونایی و شهرهای نارنجی، جزو سه علت جریمه خودروها است.

وی بیان کرد: دوربین‌های هوشمند در شهرهای استان سمنان فعال است و تردد خودروها خارج از زمان مجاز و بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اظهار داشت: بیشترین تخلف ثبت شده در زمینه بی‌توجهی به رعایت محدودیت‌های تردد در مبارزه با شیوع کرونا در استان سمنان مربوط به تردد شبانه است.

وی اضافه کرد: از ۱۲ خرداد امسال ممنوعیت تردد بین استانی بدون توجه به رنگ‌بندی هر استان از لحاظ شیوع کرونا، به منظور ممانعت از سفر در سراسر کشور اعمال شد و محدودیت تردد تا روز دوشنبه هفدهم خرداد ادامه دارد و رانندگان بی‌توجه به محدودیت‌ها جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه ترددها همکاری و از انجام سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز کنند  و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.

طبق جدیدترین اطلاعات سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار، آرادان و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان های سرخه و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در سراسر استان سمنان اعمال می‌شود و رانندگان متخلف مشمول جریمه  ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار