رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از کشته شدن سه نوجوان به دلیل برخورد شدید خودروی پژو به ستون برق در بلوار طلاییه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 06 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد هادی قانع با اعلام خبر تصادف مرگبار در بلوار طلاییه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: یک مورد حادثه واژگونی خودرو در بلوار طلاییه، مقابل شهرک سبحان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین نوجوان (حدوداً ۱۵ ساله) به دلیل نامشخصی در مسیر بلوار طلاییه با ستون برق برخورد کرده است.

او تصریح کرد: برخورد خودرو با ستون برق حاشیه خیابان این احتمال را می‌داد که سرعت خودرو بالا بوده و پس از عدم کنترل و انحراف از مسیر اصلی به شدت با ستون برق برخورد کرده است هرچند که علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور اعلام می‌شود.

قانع افزود: بر اثر این سانحه سه سرنشین در داخل خودروی متلاشی شده محبوس بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم، بخش‌های از بدنه خودرو را با تجهیزات هیدرولیکی برش داده و افراد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند، هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد متأسفانه هر سه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

او بیان کرد: در نهایت محل ایمن‌سازی و برای بررسی بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد.

محمد هادی قانع یادآور شد: خلوتی معابر نباید باعث شود که رانندگان و مخصوصاً افراد جوان از فرصت استفاده کرده و با سرعت بیشتری در معابر رانندگی کنند؛ رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید مدنظر رانندگان باشد.

 

برچسب ها: تصادف ، پژو ، کشته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار