عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت:برگزاری پرشور انتخابات و مشارکت جدی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان و در راس آن آمریکا از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی و موشکی آن هراس دارند.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 06 June 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: وحدت ، همبستگی و اتحاد ملی از جمله مهمترین مولفه های مورد تاکید امام راحل در مقابله با توطئه های دشمنان و جلوگیری از تفرقه ی داخلی بود.

وی خاطر نشان کرد: سیره و اندیشه های ناب امام و مقام معظم رهبری همواره بر وفاق ملی و اتحاد بین مردم و‌ مسئولین و همچنین یک دلی احزاب تاکید موکد دارد و شرط پویایی نظام و جلوگیری از تفرقه ی داخلی و تکامل نظام اسلامی را استمرار همدلی دانسته اند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: وظیفه ی همه ی مسئولان در ایام باقی مانده تا زمان انتخابات باید بر محور همدلی و تقویت روحیه ی مشارکت مردم باشد.

وی گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری و ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی برگزار می شود که شرایط کشور نسبت به انتخابات های پیشین خاص تر بوده، تحریم های ظالمانه از یک سو ، شیوع کرونا ، کارشکنی ها و توطئه های معاندین نظام از سوی دیگر به حداکثر رسیده و دشمنان از فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند.

کنجوریان تاکید کرد: تمام توان خود را بر دلسردی مردم از نظام و عدم برگزاری انتخاباتی پرشور متمرکز می کنیم  و در این راستا با همدلی مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و قطعاً این امر‌ مهم در کشور محقق خواهد شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار