رستگار یوسفی در گفتگو با تابناک:
فرماندار جوانرود گفت:همه ما درجامعه به نوعی مسئول هستیم و بایستی با اتحاد و همدلی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 06 June 2021

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: فرهنگیان با افزایش آگاهی و بصیرت انتخاباتی زمینه مشارکت حداکثری مردم را دراین انتخابات فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد:حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بردهان دشمنان انقلاب و نظام است که دیگر به خود اجازه ندهند در سرنوشت کشور ما دخالت کنند.

فرماندار جوانرود تصریح کرد:بازگشایی مدارس مشروط به واکسیناسیون عمومی است وفرهنگیان دراین راستابایدبرای استقبال مردم ازتزریق این واکسن درجامعه فرهنگ سازی کنند.

وی با  اشاره به نقش انکار ناپذیر آموزش و پرورش درتربیت نیروی انسانی کارآمد و رشد و توسعه جامعه خاطرنشان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.

یوسفی اظهار کرد: سرمایه گذاری درنظام آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه و پیشرفت است وهر جامعه ای برای رشد و ترقی باید در آموزش و پرورش به عنوان زیربنا سرمایه گذاری کند.

فرماندار جوانرود گفت: مردم کماکان به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و پروتکلهای بهداشتی را رعایت و از مسافرت های غیر ضروری بپرهیزند و در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند تا سلامتی خود و خانواده را در برابر این ویروس منحوس تضمین کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار