فرماندار شاهرود گفت: ۲۳۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شد.
کد خبر: ۹۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 05 June 2021

فرماندار: ۲۳۸ شعبه اخذ رای در شاهرود پیش‌بینی شد

 

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی  با بیان اینکه به دستور ستاد انتخابات برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا تعداد شعبه های اخذ رأی شهرستان شاهرود به نسبت دوره های پیش بیشتر شد، افزود: تمهیداتی اندیشیده شد تا مردم در نزدیک ترین شعبه و بدون معطلی بتوانند در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۲۳۸ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان، ۱۹۳ شعبه ثابت و ۴۵ شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود یادآور شد: از این تعداد ۱۵ شعبه نیز ویژه خواهران و پنج شعبه در بخش های مرکزی و بسطام مخصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

جلالی با اشاره به استقرار ۱۵۶ شعبه در شهر شاهرود و بخش مرکزی شهرستان، ابراز کرد: ۵۹ شعبه در بخش بسطام و ۲۳ شعبه در بخش بیارجمند هم برای ارائه خدمت به مردم آماده می شود.

وی با بیان اینکه برخلاف تصور و قضاوت های نادرست معاندان نظام درخصوص کاهش مشارکت در انتخابات، اتفاق بسیار خوبی در این بخش رقم خواهد خورد، تصریح کرد: تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای شهرستان شاهرود در این دوره به نسبت دوره های پنجم و چهارم افزایش چشمگیری داشته است.

برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر  در شهرستان شاهرود ۲۰۵ تن نامزد شده اند که از این تعداد ۱۳۴ تن در شهر شاهرود ، ۱۵ تن در بیارجمند، ۱۵ تن در بسطام ، ۱۶ تن در مجن ، ۹ تن در کلاته خیج و ۱۶ تن نیز در شهر رویان برای این امر داوطلب گردیده اند .

همچنین  در روستاهای این شهرستان نیز ۹۳ تن در بخش مرکزی ، بیارجمند و بسطام خود را در معرض انتخاب مردم گذاشته اند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار