دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:
تابناک- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ جمعه 14 خرداد ماه، 279 نفر است. 
کد خبر: ۹۶۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 04 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته 69 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 33 مورد به ویروس کرونا، قطعی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 33 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا قرار دارند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر، 21 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند و تنفس آنان به وسیله دستگاه ادامه دارد.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: متاسفانه در روز 14 خرداد ماه، هفت نفر دیگر از هم استانی‌های ما به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع موارد فوت شده کرونا در استان بوشهر در این تاریخ به عدد 1177 مورد افزایش یابد.

وی جزئیات موارد فوتی کرونایی بوشهر در 14 خرداد را چنین عنوان کرد: یک بانوی 54 ساله با سابقه آسم، یک بانوی 56 ساله با سابقه فشار خون بالا و یک بانوی 68 ساله با سابقه فشار خون بالا،  یک آقای 40 ساله با سابقه تشنج، یک آقای 69 ساله با فشار خون بالا، یک آقای 79 ساله با دیابت و یک آقای 81 ساله با سابقه فشار خون موارد فوتی کرونا در استان بوشهر بودند.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 69 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 44348 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار