دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات شورای شهر تبریز کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ 03 June 2021

به گزارش تابناک تبریز، مرتضی محمدزاده در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان از پیش‌بینی ۳ هزار و ۴۸۵ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و اظهار داشت: ۴ هزار شعبه ثابت نیز برای انتخابات شوراها پیش‌بینی شده و این انتخابات در شهر تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

 

وی از آمادگی کامل ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان از نظر زیرساخت‌ها و تجهیزات خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، شفاف و باشکوه در استان انجام شده است.

 

محمدزاده درخصوص نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی، یادآور شد: تمام تمهیدات لازم برای اطمینان مردم از رعایت شیوه‌نامه‌ها پیش‌بینی شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

 

وی، آمار واجدان شرایط رأی دادن را در استان سه میلیون و 43 هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد، 70 هزار نفر برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: در شعب اخذ رأی شهر تبریز، به جای صندوق‌های پلاستیکی، 3 تا 5 دستگاه الکترونیکی اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: احراز هویت در تمام شعب اخذ رأی در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار