ستاد مردمی جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی استان اصفهان باهدف ترغیب عمومی مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰و حمایت از آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 03 June 2021

این ستاد در استان اصفهان با حمایت از آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند، فعالیت خود را آغاز نموده و تمام توان خود را برای استقرار «دولت مردمی، برای ایران قوی» به کار می گیرد. 

محمد احمدی رییس ستاد مرکزی رویش های انقلاب اسلامی در استان اصفهان فعالیت جهادی و گسترده در فضای مجازی (با توجه به ضریب نفوذ بالا در جامعه) و تولید محتوای مناسب همراه با تحلیل کارشناسان خبره از برنامه های آیت اله رییسی و پرهیز از هرگونه تخریب بر علیه سایر کاندیداهای ریاست جمهوری را از برنامه ای اصلی این ستاد در استان اصفهان خواند.

به گفته وی جمعیت رویش نیروهای انقلاب اسلامی بر این باور است که در انتخابات ریاست جمهوری، هیچ کدام از اقشار مختلف جامعه نباید منفعل عمل کنند بلکه باید همه کشور در تعیین مصادیق و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی همکاری کنند.

امیداست با مشارکت گسترده آحاد مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه شهروندان اصفهانی، شاهد انتخاباتی با شکوه و خلق حماسه بزرگ دیگری در تاریخ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار