سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به شایعات و برخی گزارش ها درخصوص عوارض واکسن کرونا در فضای مجازی اعلام کرد که تاکنون واکسن کرونا تاکنون هیچ عارضه ای در این استان برای دریافت کنندگان نداشته است.
کد خبر: ۹۶۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 03 June 2021

آهن ربایی شدن بدن بعد از  تزریق واکسن کرونا؟!!

به گزارش «تابناک البرز» دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت : بیش از ۱۱۲ هزار نفر تاکنون در استان البرز علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که هیچ کدام از آنان عارضه ای نداشته اند.

وی بیان داشت : اکنون واکسیناسیون در استان البرز با استقبال گسترده مردم همراه است و روند اجرای کار نیز به خوبی پیش می رود.

بابایی با بیان اینکه مدافعان سلامت به عنوان پیشقراولان مبارزه با کرونا دراولین مراحل واکسیناسیون قرار گرفتند، افزود: تمام کسانی که واکسن دریافت کرده اند در سلامت کامل به سر می برند و هیچ عارضه ای از ناحیه واکسیناسیون گزارش نشده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به وضعیت ابتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت : روند ابتلا به کووید ۱۹ طی هفته جاری با شیب ملایم کاهش یافته اما این روند کاهشی قابل قبول نیست .

وی با بیان اینکه روند کاهشی ابتلا به کووید ۱۹ به منزله پایان انتقال و انتشار ویروس کرونا نیست ، تاکید کرد که مردم همچنان باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه اکنون روزانه حدود یک هزار و۵۰۰ بیمار سرپایی کووید ۱۹ به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می کنند، گفت: اگرچه این تعداد به نسبت اردیبهشت ماه امسال به نصف رسیده اما باز هم تعداد بالا است و باید به نزدیک صفر برسد.

بابایی ادامه داد : بی توجهی به پروتکل های بهداشتی تا زمان قطعی تکمیل زنجیره واکسیناسیون همچنان خطرناک بوده و احتمال شیوع موج های بعدی را در پی دارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اکنون روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ ماموریت برای انتقال بیماران کووید ۱۹ توسط آمبولانس های اورژانس البرز انجام می شود که نسبت به اردیبهشت ماه امسال به یک / سوم کاهش یافته است.

وی بار دیگر تاکید کرد که هنوز وضعیت استان البرز عادی نیست و مردم باید فاصله اجتماعی ، ضدعفونی دست ها و استفاده از ماسک را در اولویت خود قرار دهند.

طی روزهای اخیر در فضای مجازی تصاویر و گزارش هایی مبنی ایجاد عارضه در قفسه سینه و چسپندگی فلزات به بدن پس از تزریق واکسن کرونا در استان البرز انتشار یافت که سبب نگرانی مردم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار