مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 15 خرداد همواره نقطعه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این روز به گفته رهبر کبیر انقلاب برای همیشه روز عزای عمومی اعلام شده است.
کد خبر: ۹۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 02 June 2021

حجت الاسلام محمد حسین بلک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رهبر کریم انقلاب و شهدای 15 خرداد سال 1342 اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون خرداد ماه توانسته نقطه عطف باشد همانگونه که در 15 خرداد سال 1342 با یورش وحشیانه رژیم پهلوی گرچه فاجعه بزرگی رقم زده شد اما نقطه بیداری و آگاهی ملت ایران شد.
وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب 15 خرداد سال 1342 را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند، افزود: این عزای عمومی نشان اعتراض همیشگی به ظلم‌ها و جنایت‌ها بود و در حافظه تاریخی ایران همواره جاودانه خواهد ماند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه دلیل نامگذاری 15 خرداد 42 به عنوان روز عزای عمومی جاودانه کردن مکتب 15 خرداد بوده است، ادامه داد: با این اقدام برای نسل‌های آینده نیز این آگاهی بحشی ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه رحلت حضرت امام (ره) همزمان با روزی بود که ایشان آن را نقطه عطف انقلاب اسلامی اعلام کردند، گفت: این ایام فقدان رهبر کبیر انقلاب و شهدای 15 خرداد ملت ایران در داغ از دست دادن این عزیزان فرو برد.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه رحلت امام (ره) پایان دیدگاه‌ها و مکتب ایشان نبود، اظهار داشت: امروز بعد از گذشت دو دهه از رحلت ایشان می‌بینیم که وصیت‌ها، روشنگری‌ها و فرمایشات ایشان شعاع بزرگتری را در دنیا پیدا کرده است.
وی ادامه داد: اگر مقایسه کنیم ترس و دلهره رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت و بصیرت نوین را شاهد هستیم که این ترس وسیع تر شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه امسال نیز خرداد 1400 نقطه عطفی در تاریخ کشور خواهد بود، گفت: وصیت حضرت امام حضور در همه انتخابات بود و حکم عقلی همه انسان ها است که برای تعیین سرنوشت خود توجه داشته باشند و نسبت به شرایط خود بی تفاوت نباشند.
وی افزود: فضاهای زیادی را دشمن برای عدم حضور در انتخابات تدارک دیده است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات با شور برگزار خواهد شد البته فردای انتخابات نیز بوق‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی سم پاشی می کنند که فریب آنها را نخواهیم خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار