رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: این شهرستان با نزدیک به یکهزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های فوتبال و فوتسال با مشکل حامی مالی مواجه است.
کد خبر: ۹۶۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 02 June 2021

فوتبال و فوتسال گرمسار با مشکل نبود حامی مالی مواجه است

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا نیکدل روز چهارشنبه  ابراز داشت: گرمسار یک شهرستان صنعتی است که تعداد زیادی واحد تولیدی در شهرک صنعتی آن مستقر است اما با وجود ظرفیت فوتبال و فوتسال این شهرستان برای دارا بودن تیم در مسابقات لیگ های کشوری استقبال واحدهای صنعتی در حمایت از تیم‌ها قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: تیم فوتسال سبحان فلز در رده آقایان و تیم فوتسال پارس در رده بانوان ۲ تیم کشوری گرمسار هستند که سرمایه‌گذاری برای حمایت از آن ها نیست و تیم سبحان فلز در ادامه مسیر نیازمند حمایت بیش از پیش است.

وی بیان کرد: گرمسار ۹ باشگاه ورزشی ثبت شده دارد که از این تعداد ۶ باشگاه در مسابقات شهرستانی شرکت می‌کنند و قهرمان به مسابقات استانی و ملی راه می‌یابد.

نیکدل تصریح کرد: مسابقات شهرستانی تیم‌های فوتبال گرمسار از یازدهم خرداد طبق جدول زمان‌ بندی در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان، نونهالان، امید و پایه آغاز می‌شود و بر اساس شنیده‌ها مسابقات کشوری از آبان و آذر امسال برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: گرمسار از لحاظ ورزشی به خصوصی در زمینه فوتبال و فوتسال دارای بازیکنان خوبی است و حمایت از ورزشکاران می‌تواند ورزش استان سمنان را متحول کند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی لازم است شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان حامی مالی در رشته های مختلف ورزشی استان مشارکت داشته باشند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار