مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث راه اصلی بانه - مریوان گفت: اتمام این پروژه نیازمند ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۹۶۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲ 02 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، عرفان مرادی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه به مریوان به راه اصلی در دستور کار این اداره کل بوده و کار‌های خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: طول این پروژه از شهر بانه تا دوراهی دواب (تقاطع جاده سقز– مریوان) ۴۷ کیلومتر است که عملیات راهسازی ۳۹ کیلومتر آن به اتمام رسیده و تنها هشت کیلومتر از مسیر باقیمانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: هشت کیلومتر باقیمانده به حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امیدواریم درصورت تأمین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک بتوانیم از این پروژه بهره‌برداری کرده و کار ارتقای مسیر بانه به مریوان از راه فرعی به اصلی به سرانجام برسد.

وی همچنین به تعریض پنج کیلومتر از ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهارخطه به عنوان یکی از پروژه‌های فعال درحوزه شهر بانه اشاره کرد و گفت: اتمام این پروژه نیز نیازمند ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار