مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: خصوصی‌سازی و جذب حامی مالی حلقه مفقوده توسعه ورزش استان همدان است.
کد خبر: ۹۶۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 01 June 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: خصوصی‌سازی و جذب حامی مالی حلقه مفقوده توسعه ورزش استان همدان است.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های ما در ورزش استان ایجاد یک ساختار مبتنی بر قانون است که خوشبختانه طی ۸ ماه گذشته در این زمینه توفیقاتی نیز حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مشکلات تیم فوتبال پاس همدان یکی از مسائل بسیار مهمی که موجب ناهماهنگی شده، نبود ساختار مشخص است، تأکید کرد: از ابتدای ورود به استان همدان در چهارچوب قانون فراتر از وظیفه همراه با مدیرعامل پاس همدان، از تیم پاس حمایت کردیم و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز حلقه گم شده ورزش استان همدان خصوصی‌سازی و جذب اسپانسر است، گفت: امروز هیئت‌ها برای پیشبرد امور باید بیش از نیمی از هزینه‌های خود را از بخش خصوصی و اسپانسر‌ها تأمین کنند چراکه زمینه موفقیت بیشتر نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از بدو ورود به استان اهداف ویژه‌ای برای توسعه ورزش تعریف شد که در ابتدا برای اکثریت باورنکردنی و دست‌نیافتنی بود، گفت: خوشبختانه امروز شاهد گشایش‌هایی در ورزش استان همدان هستیم که با پیگیری و مداومت و فعل خواستن رقم خورده است.

سیفی، افزود: پروژه سه سالن در مجموعه ورزشی سعیدیه با جذب اعتبار قابل‌توجه وارد مناقصه شده و طی روز‌های آینده پیمانکار آن نیز انتخاب خواهد شد و ان‌شاءالله با بهره‌برداری آن ۶ الی ۷ هزار متر به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث المپیک فرصت‌ها و آسیب‌های موجود با بهره‌گیری از توان اساتید حرفه‌ای و متخصص در حوزه ورزش بررسی شده و نهایت به مواردی در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم، گفت: یکی از موارد این مهم توسعه زیرساختی ورزش استان همدان است که اعتبارات خوبی برای این مهم جذب شده و از دیگر پروژه‌های در دست اجرا استان می‌توان مجموعه پاراالمپیک غرب کشور در مجموعه مفتح با تأمین اعتبار ۵ میلیاردتومانی در سال جاری، ایجاد شهرک ورزشی و ... اشاره کرد که با همکاری استاندار محترم، مجمع نمایندگان و برنامه بودجه استانداری همدان در حال طی شدن مراحل پایانی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حوزه استعدادیابی تخصیص نیز مرکز استعدادیابی ورزشی استان در حال راه‌اندازی است، گفت: امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه بتوانیم توسعه ورزش به معنای واقعی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیئت‌های ورزشی تنیس‌روی‌میز، والیبال، کاراته، فوتبال و ورزش‌های سه‌گانه در آینده، گفت: امروز رؤسای هیئت‌های ورزشی باید با برنامه مدون و توسعه محور حرکت کنند تا از رقابت‌های سخت در میادین ملی و فراملی باز نمانیم.

سیفی با بیان اینکه هیئت‌هایی که احساس ناتوانی در اداره هیئت‌ها دارند باید امور را به دیگران واگذار کنند، گفت: خوشبختانه امروز شاهد هستیم با آرامش حاکم بر هیئت وزنه‌برداری شهرستان ملایر جوان توانمند این شهرستان موفق به افتخارآفرینی جهانی شده است.

وی با اشاره به اینکه بهنام آرین در بحث المپیک یکی از سرمایه‌های استان است، گفت: امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه شاهد حضور ایشان در المپیک باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص فعالیت‌های ورزشی نیز، اظهار کرد: طبق آخرین دستورالعمل رسیده فعالیت عمومی هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی در استان ممنوع است، اما در برخی رشته‌هایی که دارای تیم لیگ برتر، ورزشکار المپیکی و ... دارند به‌صورت محدود با اخذ مجوز اجازه فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار