معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ هزار دُز واکسن وارد استان شده است، گفت:۱۰۶ هزار دُز از آن تزریق شده به طوریکه در حال حاضر ۷۰ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال استان واکسن کرونا دریافت کردند.
کد خبر: ۹۶۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سارا شاه‌آبادی  در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا در استان، اظهار داشت: واکسیناسیون عمومی در استان با تمام توان و بی‌وقفه و حتی در روزهای تعطیل نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: تزریق واکسن براساس جمعیت فعال بالای ۷۰ سال که در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند، توسط تیم های واکسیناسیون در حال انجام است و در سامانه سیب ثبت می‌شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از افزایش واکسن طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: تمام امکانات برای تسریع در تزریق واکسن در مراکز تجمیعی را در استان داریم، تیم‌های واکسیناسیون قبل از ساعت ۸ صبح داخل پایگاه‌های تجمیعی حضور دارند و در دو شیفت کاری صبح و ظهر در حال ارائه خدمت هستند و در روزهای تعطیلات رسمی هم تعطیلی ندارند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ هزار دُز واکسن وارد استان شده است، افزود: ۱۰۶ هزار دُز از آن تزریق شده به طوریکه در حال حاضر ۷۰ درصد از جمعیت بالای ۷۰ سال استان واکسن کرونا دریافت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار