دادستان کاشان گفت: تبعه خارجی که مدعی ارتباط نامتعارف با کاربران ایرانی شده و نسبت به انتشار تصاویر خصوصی دختران و زنان ایرانی اقدام کرده بود، در عوارضی کاشان به اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 01 June 2021

روح الله دهقانی با اشاره به اینکه انتشار تصاویر و ویدئوهای ارتباط نامتعارف این تبعه واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی و در بین مردم در پی داشت، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار مقامات انتظامی و اطلاعاتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فرد در نهایت عصر روز گذشته در عوارضی کاشان به اصفهان شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: متهم پس از تفهیم اتهام برای سیر مراحل اداری و قضایی به تهران منتقل شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا روز جمعه هفتم خرداد از تشکیل پرونده‌ای درباره ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داده بود.

سرهنگ سیداحمد خسروی افزود: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر، بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا اظهار داشت: پرونده‌ای با همین عنوان به صورت مشترک در ۲ پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار